Смартфони та інші високотехнологічні гаджети збирають про людину масу інформації, яку можна використовувати у різний спосіб. Наприклад, якщо йдеться про машини, ці дані аналізуються страховими компаніями.
Що ще відомо
Згідно з розслідуванням, проведеним виданням Consumer Reports, майже кожен автовиробник, який продає автомобілі в США, збирає та обмінюється даними про поведінку водія з іншими компаніями.
Щоб з’ясувати цей сумний факт, журналістам довелося переглянути тисячі сторінок політики конфіденційності, а також документи компаній, які працюють у страховій індустрії.
Дослідження виявило деякі тривожні відкриття, у тому числі той факт, що багато автовласників позбавлені права на недоторканність приватного життя і навіть не підозрюють про це.
Збір даних працює в такий спосіб. Купуючи нову машину в автосалоні, людині пропонують погодитися з умовами користування, де більшість просто натискає на кнопку «ОК». З цього моменту про нього починається збір даних через автомобільні програми, аналогічні Mitsubishi Road Assist+.
Серед даних, які зберігає система, значиться інформація про швидкість руху машини, керування в темний час доби та кількість різких гальмувань, а також її геолокація та маршрути.
Стверджується, що сама Mitsubishi не зчитує ці дані, але розміщує їх на телематичній біржі, що налічує десятки страхових компаній.
Для того, щоб відмовитися від згоди на збір даних, необхідно знайти в глибоких налаштуваннях програми спеціальний пункт та активувати його, або звернутися до дилерського центру із заявою.