Що ще відомо
За словами Даффі, його указ скасовує «надмірно обтяжливі стандарти палива», які необґрунтовано підвищували вартість автомобілів. Він наголосив, що американці не повинні позбавлятися можливості обирати різноманітний і доступний транспорт. Варто зазначити, що під час першого президентства Трампа діяв стандарт CAFE із середньою витратою 6,36 літра на 100 км.
Поки що невідомо, чи планує нова адміністрація регламентувати показники CAFE для легкових та легких комерційних авто. Даффі пояснив, що прагнення знижувати витрату палива не враховує реальні запаси нафти в Америці та уразливість електромережі. Крім того, він висловив занепокоєння тим, що американські автовиробники все частіше змушені покладатися на іноземні акумуляторні батареї для електрокарів.
Одночасно Дональд Трамп скасував стратегію тотальної електрифікації, за якою до 2030 року частка електромобілів у США мала досягти 50%. Таким чином, автопром у Північній Америці змінив курс майже на 180 градусів лише за останні чотири роки. Автовиробники висловлюють занепокоєння через зміну політики і закликають залишити податкові пільги для електромобілів, щоб зберегти конкурентоспроможність та різноманітність на ринку.