На початку цього місяця уряд Німеччини виклав плани щодо скорочення забруднення повітря через дизельні автомобілі, вимагаючи від автовиробників запропонувати власникам машин програми trade-in з обміну старих моделей на нові, а також зробити ремонт обладнання, щоб запобігти заборонам на використання дизельних автомобілів в таких великих містах, як Берлін і Гамбург.
Однак представники правлячої коаліції з Соціал-демократичної партії Німеччини (СДПН) вирішили просунутися далі, запропонувавши штрафувати ті компанії, які не будуть здійснювати поліпшення в дизельних двигунах старих моделей з метою зниження викидів шкідливих речовин.
Секретар фракції СДПН у бундестазі Карстен Шнайдер (Carsten Schneider) заявив, що розмір штрафу для автовиробників, які не бажають проводити ремонтно-відновлювальні роботи старих дизельних моделей, може скласти 5000 євро за кожен автомобіль.
У свою чергу, міністр транспорту Андреас Шоєр (Andreas Scheuer) та міністр економіки і енергетики Петер Альтмаєр (Peter Altmaier) виступили проти таких штрафів, назвавши їх незаконними.
“Штрафи можливі відповідно до законодавства Німеччини, коли хтось порушив свої юридичні зобов’язання. Але я сумніваюся, чи можливий цей шлях в рамках конституційного права», — заявив Альтмаєр в інтерв’ю радіостанції Deutschlandfunk.
Експерти визначили найкращі нові автомобілі 2025 року, серед яких опинилися як компактні кросовери, так і…
Позашляховик Ford Bronco, який повернувся на ринок у 2021 році, часто ставав об'єктом різних модифікацій,…
У Skoda Auto впевнені, що механічні коробки, "роботи" з подвійним зчепленням і класичні автомати ще…
Сучасні автомобілі вже давно перестали бути просто транспортом - це складні технічні пристрої. З кожним…
Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…
Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…
Leave a Comment