На початку цього місяця уряд Німеччини виклав плани щодо скорочення забруднення повітря через дизельні автомобілі, вимагаючи від автовиробників запропонувати власникам машин програми trade-in з обміну старих моделей на нові, а також зробити ремонт обладнання, щоб запобігти заборонам на використання дизельних автомобілів в таких великих містах, як Берлін і Гамбург.
Однак представники правлячої коаліції з Соціал-демократичної партії Німеччини (СДПН) вирішили просунутися далі, запропонувавши штрафувати ті компанії, які не будуть здійснювати поліпшення в дизельних двигунах старих моделей з метою зниження викидів шкідливих речовин.
Секретар фракції СДПН у бундестазі Карстен Шнайдер (Carsten Schneider) заявив, що розмір штрафу для автовиробників, які не бажають проводити ремонтно-відновлювальні роботи старих дизельних моделей, може скласти 5000 євро за кожен автомобіль.
У свою чергу, міністр транспорту Андреас Шоєр (Andreas Scheuer) та міністр економіки і енергетики Петер Альтмаєр (Peter Altmaier) виступили проти таких штрафів, назвавши їх незаконними.
“Штрафи можливі відповідно до законодавства Німеччини, коли хтось порушив свої юридичні зобов’язання. Але я сумніваюся, чи можливий цей шлях в рамках конституційного права», — заявив Альтмаєр в інтерв’ю радіостанції Deutschlandfunk.
Одним із найпоширеніших порушень, за які поліція накладає штрафи, є перевищення допустимої швидкості руху транспортного…
Китайська компанія Zeekr презентувала оновлену версію свого флагманського електромобіля 001 — це вже друге велике…
Актуальному Audi Q7 другого покоління виповнилося вже десять років. Попри дві модернізації, модель так і…
Питання проходження техогляду для вантажопасажирських автомобілів часто викликає суперечки. Поліція інколи прирівнює їх до вантажних…
На честь 20-річчя свого дизайн-центру Centro Stile компанія Lamborghini представила концепт-кар Manifesto – сміливе бачення…
Британський журнал What Car? оприлюднив результати масштабного дослідження Reliability Survey 2025, у якому проаналізували відгуки…
Leave a Comment