На початку цього місяця уряд Німеччини виклав плани щодо скорочення забруднення повітря через дизельні автомобілі, вимагаючи від автовиробників запропонувати власникам машин програми trade-in з обміну старих моделей на нові, а також зробити ремонт обладнання, щоб запобігти заборонам на використання дизельних автомобілів в таких великих містах, як Берлін і Гамбург.
Однак представники правлячої коаліції з Соціал-демократичної партії Німеччини (СДПН) вирішили просунутися далі, запропонувавши штрафувати ті компанії, які не будуть здійснювати поліпшення в дизельних двигунах старих моделей з метою зниження викидів шкідливих речовин.
Секретар фракції СДПН у бундестазі Карстен Шнайдер (Carsten Schneider) заявив, що розмір штрафу для автовиробників, які не бажають проводити ремонтно-відновлювальні роботи старих дизельних моделей, може скласти 5000 євро за кожен автомобіль.
У свою чергу, міністр транспорту Андреас Шоєр (Andreas Scheuer) та міністр економіки і енергетики Петер Альтмаєр (Peter Altmaier) виступили проти таких штрафів, назвавши їх незаконними.
“Штрафи можливі відповідно до законодавства Німеччини, коли хтось порушив свої юридичні зобов’язання. Але я сумніваюся, чи можливий цей шлях в рамках конституційного права», — заявив Альтмаєр в інтерв’ю радіостанції Deutschlandfunk.
Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…
Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…
При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…
Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…
Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…
Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…
Leave a Comment