На початку цього місяця уряд Німеччини виклав плани щодо скорочення забруднення повітря через дизельні автомобілі, вимагаючи від автовиробників запропонувати власникам машин програми trade-in з обміну старих моделей на нові, а також зробити ремонт обладнання, щоб запобігти заборонам на використання дизельних автомобілів в таких великих містах, як Берлін і Гамбург.
Однак представники правлячої коаліції з Соціал-демократичної партії Німеччини (СДПН) вирішили просунутися далі, запропонувавши штрафувати ті компанії, які не будуть здійснювати поліпшення в дизельних двигунах старих моделей з метою зниження викидів шкідливих речовин.
Секретар фракції СДПН у бундестазі Карстен Шнайдер (Carsten Schneider) заявив, що розмір штрафу для автовиробників, які не бажають проводити ремонтно-відновлювальні роботи старих дизельних моделей, може скласти 5000 євро за кожен автомобіль.
У свою чергу, міністр транспорту Андреас Шоєр (Andreas Scheuer) та міністр економіки і енергетики Петер Альтмаєр (Peter Altmaier) виступили проти таких штрафів, назвавши їх незаконними.
“Штрафи можливі відповідно до законодавства Німеччини, коли хтось порушив свої юридичні зобов’язання. Але я сумніваюся, чи можливий цей шлях в рамках конституційного права», — заявив Альтмаєр в інтерв’ю радіостанції Deutschlandfunk.
У базі даних Мінпромторгу Китаю з’явилися деталі про оновлений Golf. Згідно з документами, цей хетчбек…
За останні кілька місяців українці встигли придбати близько 17 800 авто на американських аукціонах, причому…
Фахівці у галузі автомобільної техніки розповіли, як правильно використовувати опалювальну систему автомобіля під час холодів.…
Динаміка цін на вживані автомобілі залежить від кількох факторів, експерт поділився своєю думкою. Він вважає,…
Експерт розповіла, що багато водіїв залишають машину на холостому ходу на довгий час, щоб прогріти…
Після приголомшливого Rocket GTS, представленого наприкінці жовтня, Brabus знову дивує - цього разу з Brabus…
Leave a Comment