Новини

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов’язкового автострахування, які суттєво змінять підхід до страхових виплат та умов для водіїв. Основна мета цих змін — поступове наближення до європейських стандартів. Серед ключових нововведень: збільшення страхових виплат, запровадження прямого врегулювання як основної послуги, скасування франшизи та вільне ціноутворення для страхових компаній.

Що варто знати

Підвищення страхових виплат стане значним кроком вперед. Виплати поступово наближатимуться до рівня ЄС, що означає значно більшу фінансову підтримку для постраждалих у ДТП. Це зменшить навантаження на водіїв і допоможе швидше вирішувати ситуації після аварій.

Пряме врегулювання також стане стандартною опцією. Раніше це була лише додаткова послуга, доступна обмеженому числу страхових компаній. Тепер у разі ДТП, не винуватцю аварії не доведеться контактувати зі страховиком іншого водія — всі питання вирішуватиме його власна страхова компанія. Це значно спрощує процес і робить його прозорішим.

Ще одним важливим моментом є скасування франшизи. Тепер водіям не потрібно буде самостійно покривати частину збитків, якщо вони застраховані. Це особливо актуально для тих, хто раніше стикався з додатковими фінансовими труднощами через обмеження страхового покриття.

Нові правила також дозволяють страховим компаніям встановлювати власні тарифи. Це дає більше варіантів вибору для водіїв, але й створює ризик зростання цін. За оцінками експертів, вартість обов’язкового автострахування може зрости в 2–2,5 рази. Така ситуація може бути складною для частини автовласників, але дозволить забезпечити якісніше обслуговування та покриття збитків.

Загалом, нововведення покликані зробити страхування більш ефективним та сучасним. Водіям важливо бути готовими до цих змін, адже, попри зростання вартості, нові правила обіцяють значні переваги у разі дорожньо-транспортних пригод. Це крок до більш європейського рівня обслуговування та фінансової безпеки на дорогах.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025