Новини

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов’язкового автострахування, які суттєво змінять підхід до страхових виплат та умов для водіїв. Основна мета цих змін — поступове наближення до європейських стандартів. Серед ключових нововведень: збільшення страхових виплат, запровадження прямого врегулювання як основної послуги, скасування франшизи та вільне ціноутворення для страхових компаній.

Що варто знати

Підвищення страхових виплат стане значним кроком вперед. Виплати поступово наближатимуться до рівня ЄС, що означає значно більшу фінансову підтримку для постраждалих у ДТП. Це зменшить навантаження на водіїв і допоможе швидше вирішувати ситуації після аварій.

Пряме врегулювання також стане стандартною опцією. Раніше це була лише додаткова послуга, доступна обмеженому числу страхових компаній. Тепер у разі ДТП, не винуватцю аварії не доведеться контактувати зі страховиком іншого водія — всі питання вирішуватиме його власна страхова компанія. Це значно спрощує процес і робить його прозорішим.

Ще одним важливим моментом є скасування франшизи. Тепер водіям не потрібно буде самостійно покривати частину збитків, якщо вони застраховані. Це особливо актуально для тих, хто раніше стикався з додатковими фінансовими труднощами через обмеження страхового покриття.

Нові правила також дозволяють страховим компаніям встановлювати власні тарифи. Це дає більше варіантів вибору для водіїв, але й створює ризик зростання цін. За оцінками експертів, вартість обов’язкового автострахування може зрости в 2–2,5 рази. Така ситуація може бути складною для частини автовласників, але дозволить забезпечити якісніше обслуговування та покриття збитків.

Загалом, нововведення покликані зробити страхування більш ефективним та сучасним. Водіям важливо бути готовими до цих змін, адже, попри зростання вартості, нові правила обіцяють значні переваги у разі дорожньо-транспортних пригод. Це крок до більш європейського рівня обслуговування та фінансової безпеки на дорогах.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025