З початком 2025 року в Європейському Союзі почнуть діяти суворі норми щодо викидів CO2, згідно з якими 22% всіх автомобілів, що продаються , повинні бути електричними, в той час як поточний показник становить всього 13%.
Великі гравці автоіндустрії, такі як Volkswagen, Stellantis та Renault, відреагували на ці зміни, підвищуючи ціни на бензинові моделі, але зберігаючи вартість електромобілів на колишньому рівні. Наприклад, у Франції Peugeot збільшив ціну на бензинові автомобілі на 500 євро, а Renault підняв ціну на модель Clio на 300 євро, при цьому не торкаючись вартості гібридних моделей.
Експерти висловлюють побоювання, що такі заходи можуть не досягти очікуваного ефекту з огляду на те, що підвищення цін на автомобілі з ДВС може зменшити загальний попит, особливо на тлі поточної стагнації ринку, який залишається на 20% нижче за рівень 2019 року.
Автовиробники розраховують, що запровадження більш доступних моделей електромобілів та купівля «кредитів викидів» у інших компаній, як це зробила Suzuki з Volvo, допоможуть їм уникнути штрафів, які можуть сягнути 15 мільярдів євро. Проте зростаюча конкуренція від китайських виробників та низька прибутковість змушують європейський автопром сподіватися на можливий перегляд цих вимог із боку Брюсселя.
Volvo представила нову версію універсала V60 T8 AWD Performance Edition - потужний плагін-гібрид, що поєднує…
Одним із найпоширеніших порушень, за які поліція накладає штрафи, є перевищення допустимої швидкості руху транспортного…
Китайська компанія Zeekr презентувала оновлену версію свого флагманського електромобіля 001 — це вже друге велике…
Актуальному Audi Q7 другого покоління виповнилося вже десять років. Попри дві модернізації, модель так і…
Питання проходження техогляду для вантажопасажирських автомобілів часто викликає суперечки. Поліція інколи прирівнює їх до вантажних…
На честь 20-річчя свого дизайн-центру Centro Stile компанія Lamborghini представила концепт-кар Manifesto – сміливе бачення…
Leave a Comment