Щорічно майже півтора мільйона людей гине під колесами автомобілів. Левова частина цих ДТП сталася через недотримання швидкісного режиму, адже лише 10% водіїв дотримуються дозволеної швидкості їзди.
З 1 січня в Україні введено ліміт на швидкість автомобілів у межах населених пунктів — не більше 50 км/год. Чимало списів було зламано під час обговорення цього нововведення — багато хто за нього, але й чимало проти. Ми розглянемо чотири основні пункти, які виправдовують ліміт:
1. Доведено, що швидкість 50 км/год. оптимальний компроміс — не створює тягучок на дорозі, але й дає можливість водію оптимально зреагувати на можливі ризики.
2. Психологічний бар’єр — при такому ліміті переважна більшість водіїв, навіть порушуючи правила і збільшуючи швидкість, не перевищують швидкості 65 км/год, яка, в принципі, також є безпечною. При збільшенні ліміту бодай до 60 км/год., водії починають розганятися до небезпечних 80-90 км/год.
3. Кожен кілометр на годину збільшення швидкості вище ліміту 50 км/год збільшує смертність на дорогах приблизно на 5%.
4. У більшості країн ЄС ліміт на звичайних міських дорогах складає саме 50 км/год. він значно зменшив рівень аварійності на їх дорогах.
Осінь - пора різких перепадів температур. Удень повітря може прогріватися до +15 °C, а вночі…
Електромобілі дедалі впевненіше завойовують українські дороги, адже вони економні, екологічні та не потребують частих візитів…
Новий BMW X3 (G45) блискуче пройшов серію випробувань Euro NCAP, отримавши максимальні п’ять зірок. Тестувалася…
Через десять років після найбільшого скандалу з дизельними двигунами Volkswagen, відомого як "дизельгейт", у Великій…
Електромобілі мають унікальну архітектуру та набір компонентів, які суттєво відрізняються від традиційних авто з двигуном…
Виробники електрокарів прагнуть уникнути різкого падіння продажів на американському ринку, який переживає значні зміни. Після…
Leave a Comment