Тривалий простій шкодить автомобілю і скорочує його ресурс. Багато водіїв думають, що залишаючи машину в гаражі або на стоянці, вони її бережуть, але насправді це небезпечно.
Найперше страждає акумулятор. Навіть при вимкненому запаленні автомобіль споживає енергію для роботи бортових систем. Через 3-4 тижні напруга може впасти нижче 12,4 В, а пластини починають сульфатуватися – акумулятор руйнується і стає непридатним.
Двигун також страждає. Масло не циркулює, а конденсат у картері змішується з продуктами згоряння, утворюючи кислотну суміш, яка руйнує ущільнювачі та прокладки. Щоб уникнути проблем, експерти радять хоча б раз на два тижні проїжджати 30 км, щоб прогріти мотор до 90 °C.
Гальмівна система і підвіска теж уражаються простоєм. На дисках швидко з’являється іржа, а гумові елементи висихають і тріскаються, що погіршує керованість та прискорює знос вузлів.
Сучасна електроніка при тривалому простої може втратити налаштування. Загоряються індикатори ABS, ESP, мультимедіа працює некоректно.
Щоб уникнути проблем, виїжджайте на 30 км кожні 10-14 днів або хоча б підключайте акумулятор до зарядного пристрою раз на три тижні. Ідеально зберігати авто в сухому гаражі при температурі не нижче +5 °C.
У щорічному рейтингу надійності автомобілів від журналу Consumer Reports відбулися зміни серед лідерів. Subaru, яка…
Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…
Toyota Yaris, яка давно асоціюється із сегментом сітікарів, готується до нового покоління, запуск якого очікується…
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Оновлений план Єврокомісії щодо скорочення автомобільних викидів до 2035 року загалом отримав позитивну реакцію ринку,…
Повний привід давно сприймається багатьма водіями як синонім безпеки взимку. Значок 4x4 на кузові створює…
Leave a Comment