До 2025 року електричні фургони в Європі зіштовхнуться із серйозними перешкодами через посилення екологічних норм Євросоюзу. Нові правила вимагають скорочення викидів вуглекислого газу з 185 г/км до 154 г/км, що є зменшенням на 17%. Для галузі, де частка електромобілів становить лише 6% від загального продажу, ці зміни можуть стати справжнім випробуванням.
Провідні виробники, включаючи Stellantis і Renault, висловлюють побоювання щодо можливості досягнення мети збільшення частки електричних моделей до 20% протягом одного року. У той час, як дизельні фургони продовжують домінувати на ринку зі зростанням продажів на 16% цього року, реєстрації електричних фургонів впали на 3,7%.
Основними перешкодами є висока вартість акумуляторів, недостатнє державне субсидування та обмежена інфраструктура зарядних станцій. Без значних змін у вартості та розширення зарядної мережі перехід на електромобілі залишається проблематичним. Очікується, що до 2026 року електричні фургони досягнуть паритету з дизельними за вартістю експлуатації, а до 2027 року стануть навіть вигіднішим варіантом.
З настанням холодів кожен власник авто регулярно стикається з наслідками обробки доріг реагентами. Сіль та…
Toyota анонсує рестайлінг Corolla Cross модельного року 2025, представляючи нові кольори та тонкі доопрацювання. Ексклюзивний…
Українські дороги вже почали активно посипатись реагентами для боротьби з ожеледицею. Однак поєднання солі, хімічних…
Автовиробник Nissan повідомив, що перебуває в пошуках іншого власника акцій замість французької Renault, яка володіє…
Набір опцій в автомобілях сильно відрізняється залежно від марки, моделі та року виробництва. Деякі функції…
Деякі автовласники вважають, що міняти рідину охолодження не потрібно. Вона використовується для запобігання перегріву системи,…
Leave a Comment