Щоб вирішити проблему «євроблях», потрібно знайти компроміс між тими, хто заплатив мита за розмитнення автомобілів та тими, хто цього не зробив.
Про це в коментарі кореспонденту ГолосUA повідомив глава Комітету економістів України Андрій Новак.
«Економічна проблема «євроблях» полягає в тому, що на внутрішньому ринку України через занадто високі мита, ціна вживаних автомобілів є неадекватно високою в порівнянні з цінами в Європі, при тому, що рівень доходів в Україні в кілька разів нижче», – сказав економіст.
Новак також уточнив, що владі доведеться це питання врегулювати, враховуючи, що на «євробляхах» їздить досить багато людей.
«Потрібно шукати компроміс між тими, хто заплатили за відповідні мита на розмитнення і тими, хто не захотів платити. Але, разом з тим, повністю скасувати мита не можна, так як це буде кроком соціальної несправедливості по відношенню до тих, хто свого часу сплатив мита», – додав експерт.ж
Для того, щоб досягти результату, потрібно знизити рівень мит.
«В цілому потрібно знизити ставку мита на автомобілі за критеріями віку автомобіля, об’єму двигуна і т.д.», – зазначив економіст.
Нагадаємо, в Україні, за різними оцінками, від 50 тисяч до півтора мільйона нерозмитнених автомобілів.
Фахівець підкреслив: якщо автомобіль у гарному технічному стані, регулярно проходить техогляд, а олива замінюється своєчасно,…
Номерні знаки — це важливий елемент для офіційної ідентифікації транспортних засобів в Україні. Вони дозволяють…
У новій лінійці Audi A5 з’явилися плагін-гібриди. І седан, і універсал A5 e-hybrid quattro отримали…
Прототип нової моделі Nissan здивував вихлопною системою. У Бразилії шпигунам вдалося сфотографувати провісника чергового кросовера…
Китайська Мережа якості автомобілів, створена за підтримки Державної адміністрації з регулювання ринку КНР, оприлюднила свіжий…
Розвиток електричної лінійки моделей Lexus продовжується. Найближчою новинкою цієї японської компанії в такому сегменті стане…
Leave a Comment