Щоб вирішити проблему «євроблях», потрібно знайти компроміс між тими, хто заплатив мита за розмитнення автомобілів та тими, хто цього не зробив.
Про це в коментарі кореспонденту ГолосUA повідомив глава Комітету економістів України Андрій Новак.
«Економічна проблема «євроблях» полягає в тому, що на внутрішньому ринку України через занадто високі мита, ціна вживаних автомобілів є неадекватно високою в порівнянні з цінами в Європі, при тому, що рівень доходів в Україні в кілька разів нижче», – сказав економіст.
Новак також уточнив, що владі доведеться це питання врегулювати, враховуючи, що на «євробляхах» їздить досить багато людей.
«Потрібно шукати компроміс між тими, хто заплатили за відповідні мита на розмитнення і тими, хто не захотів платити. Але, разом з тим, повністю скасувати мита не можна, так як це буде кроком соціальної несправедливості по відношенню до тих, хто свого часу сплатив мита», – додав експерт.ж
Для того, щоб досягти результату, потрібно знизити рівень мит.
«В цілому потрібно знизити ставку мита на автомобілі за критеріями віку автомобіля, об’єму двигуна і т.д.», – зазначив економіст.
Нагадаємо, в Україні, за різними оцінками, від 50 тисяч до півтора мільйона нерозмитнених автомобілів.
В Україні часто можна зустріти випадки продажу неякісного бензину. Фахівці пояснили, як автовласники можуть самостійно…
Стаття розглядає основні аспекти вимушеної зупинки в заборонених місцях, зокрема визначення такого типу зупинки, перелік…
Деякі автомобільні міфи здаються безпечними, але насправді вони можуть призвести до поломок і зайвих витрат.…
Зазвичай навіть початківці водії знають, які витратні матеріали в автомобілі потрібно міняти обов'язково - наприклад,…
За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…
Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…
Leave a Comment