Щоб вирішити проблему «євроблях», потрібно знайти компроміс між тими, хто заплатив мита за розмитнення автомобілів та тими, хто цього не зробив.
Про це в коментарі кореспонденту ГолосUA повідомив глава Комітету економістів України Андрій Новак.
«Економічна проблема «євроблях» полягає в тому, що на внутрішньому ринку України через занадто високі мита, ціна вживаних автомобілів є неадекватно високою в порівнянні з цінами в Європі, при тому, що рівень доходів в Україні в кілька разів нижче», – сказав економіст.
Новак також уточнив, що владі доведеться це питання врегулювати, враховуючи, що на «євробляхах» їздить досить багато людей.
«Потрібно шукати компроміс між тими, хто заплатили за відповідні мита на розмитнення і тими, хто не захотів платити. Але, разом з тим, повністю скасувати мита не можна, так як це буде кроком соціальної несправедливості по відношенню до тих, хто свого часу сплатив мита», – додав експерт.ж
Для того, щоб досягти результату, потрібно знизити рівень мит.
«В цілому потрібно знизити ставку мита на автомобілі за критеріями віку автомобіля, об’єму двигуна і т.д.», – зазначив економіст.
Нагадаємо, в Україні, за різними оцінками, від 50 тисяч до півтора мільйона нерозмитнених автомобілів.
Міністерство внутрішніх справ України повідомило, що популярні серед водіїв індивідуальні номерні знаки знову доступні для…
Головна автомобільна новина для ринку США: покупка Volkswagen ID.4 2023 зараз може стати відмінною угодою…
Лінійку флагманського Renault Rafale 2024 поповнила топова спортивна версія E-Tech 4x4 300 HP. Купе-кросовер є найшвидшою…
Компанія Honda розповіла про плани щодо розвитку свого електричного напрямку. З 2026 року почнеться глобальне…
У світі знову спостерігається попит на рамні позашляховики, що змушує багатьох автовиробників не тільки не…
Bentley готується представити четверте покоління свого знакового Continental GT . Новий розкішний гран-турер отримає оновлену…
Leave a Comment