Categories: Авто

Маловідомі моделі і концепти РАФ (Фото)

Share

Нещодавно стало відомо, що у Латвії відновлять виробництво легендарних мікроавтобусів “РАФ”. Ризька автобусна фабрика, що випускала відомі всім мікроавтобуси під маркою РАФ, як і більшість інших автовиробників постійно працювала над новими моделями і створювала концепти, далеко не всі з яких пішли в серію. З маловідомими концептами і рідкісними моделями Рафа ми познайомимося далі.

1957 рік, РАФ-08 “Спрідітіс”. Перший дослідний зразок автобуса РАФ власної, ризької розробки.

1957 рік, РАФ-10 “Фестиваль”. Перший серійний мікроавтобус РАФ власної розробки. Проводився він лише півтора року, тому що був створений на вузлах “Перемоги”, яку зняли з виробництва в 1958-му, замінивши на ГАЗ-21 “Волга”. І 10-й РАФ поступився місцем 977-му.

Знаменитий РАФ-977. Саме цю модель з 1958 по 1974 рік випускали на базі агрегатів ГАЗ-21. У Цій машини було безліч комплектацій і кузовів – починаючи від “швидкої допомоги” і закінчуючи автобусик для перевезення туристів з відкритим дахом і красивим салоном.

1965 рік, РАФ-982? 0. Перший дослідний зразок автобуса, який повинен був прийти на зміну 977-му.

1967 рік, РАФ-982? 1 “Циклон”. Ще одна досвідчена концепція, яка виграла, до слова, перший госконкурс на постановку в серію. На конвеєр вона не потрапила, тому що директор Рафа Ілля Позняк категорично заперечив архаїчного дизайну, застарілому ще під час розробки.

1982-й, РАФ-2203 “Квант”. Перший в світі водневий мікроавтобус був створений саме в СРСР на базі РАФ-2203.

1979 рік, РАФ-2909. Легендарний пікап, розроблений спеціально для обслуговування змагань з велоспорту на Олімпіаді. Існувала також версія з двомісною кабіною – в єдиному екземплярі.

1954 рік, РАФ-251. Мало хто пам’ятає, що спочатку РАФ випускав і “повноформатні” автобуси. Наприклад, 251-х на шасі ГАЗ-51 було випущено 1460 штук.

1989 рік, РАФ М1 “Роксана”. Передостання спроба заводу створити нову модель на зміну РАФ-2203.

1989 рік, РАФ М2 “Стілс”. Остання модель-прототип РАФ, що існувала в повнорозмірному варіанті. Після неї далі конструкторських скетчів справа не заходила.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Lexus TX визнаний лідером надійності серед трирядних гібридних кросоверів

Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…

16.06.2025

Як поводитись водієві під час оформлення протоколу: головні поради

Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…

16.06.2025

У Китаї стартував продаж Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 з 408 к.с.

У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…

16.06.2025

Як відкриті вікна впливають на комфорт і безпеку в авто

З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…

16.06.2025

Toyota готує цілу лінійку спорткарів: від нового GR86 до відродженої Celica

Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…

16.06.2025

10 бензинових кросоверів, які можуть подолати 500 000 км без капремонту

У час, коли автовиробники активно просувають гібридні та електричні технології, не втрачають популярності й класичні…

16.06.2025