Постачання електричного седана Porsche впали на 50 відсотків до всього 14 000 автомобілів з січня по вересень, в той час як продаж Cayenne зріс на 21 відсоток. Глобальні поставки Porsche Taycan впали на 50 відсотків за перші дев’ять місяців 2024 року та впали на 35 відсотків у США.
Що ще відомо
Частково обвал продажів пов’язаний із переходом на нову версію модель, але падіння продажів Porsche у Китаї на 29 відсотків усіх моделей є основним фактором. Загальні продажі Porsche впали на 7 відсотків до 226 026, але Cayenne виріс на 21 відсоток, а 718 реєстрацій зросли на 10 відсотків. Taycan завдає головного болю відділу продажів Porsche.
Згідно з новими даними автовиробника, світові поставки електричного чотиридверного седана за перші дев’ять місяців 2024 року склали половину від аналогічного періоду 2023 року і впали на 35 відсотків у США.
Частково це пов’язано зі зміною моделі: навесні Porsche представила оновлений Taycan, який пропонує лише невеликі зміни, але значно покращений запас ходу та продуктивність. І, можливо, деякі покупці купили чи замовили замість нього новий Macan Electric. Але серйознішою проблемою для Porsche є крах китайського ринку.
Глобальний обсяг виробництва Porsche за січень-вересень. знизився на 7 відсотків з 226026 до 242722, а його ринок номер один, Північна Америка, впав на 5 відсотків до 61471, в той час як Європа збільшила частоту покупок Porsche на 1 відсоток. Але поставки до Китаю пішли у вільне падіння, скоротившись на 29 відсотків до всього лише 43 280. Країна, яка донедавна була найбільшим ринком Porsche, тепер знаходиться на третьому місці після США та Європи і опуститися