Новини

Skoda прогнозує початок цінової війни в Європі у сегменті електромобілів

Днями були оголошені ціни на новий електромобіль Skoda Elroq, який здивував своєю конкурентоспроможною вартістю, порівнянною з еквівалентами двигуна внутрішнього згоряння. Цей запуск є провісником цінової війни в сегменті електромобілів, яку передбачає президент Skoda Клаус Зеллмер.

«Кожен намагатиметься досягти тих цілей, які поставив перед собою. Буде створено небачену раніше цінову конкуренцію», — заявив Зелльмер в інтерв’ю газеті Handesblatt.

Електромобілі та нові норми

З 2025 року в Європі набувають чинності нові норми викидів, що створює серйозний тиск на автовиробників. Ті компанії, які не зможуть запропонувати економічно привабливих моделей, ризикують втратити попит і зіткнутися з великими штрафами від ЄС. Skoda прагне стати прикладом, випускаючи Elroq, компактний позашляховик із батареєю на 55 кВт/год та запасом ходу до 374 км за циклом WLTP. Вартість моделі стартує з 34490 євро, що робить його конкурентом для традиційних автомобілів.

Для порівняння, бензиновий Skoda Karoq коштує від 32790 євро за версію з двигуном 1.0 TSI потужністю 116 к.с., а в топовій комплектації ціна доходить до 39840 євро за дизельний 2.0 TDI з автоматичною коробкою передач DSG. Volkswagen ID.4, який належить до того ж сегменту, що і Elroq, коштує на 8775 євро дорожче, починаючи з 43245 євро за базову версію.

Фото: skoda-storyboard.com

2025: крайній термін для доступних електромобілів

Президент Renault Лука де Мео також висловив занепокоєння щодо нових норм, заявивши, що до 2025 року автовиробники повинні знизити середні викиди CO2 до 94 грамів на кілометр для своєї лінійки, інакше вони зіткнуться з величезними штрафами. Європейська автомобільна промисловість, на його думку, перебуває у складній ситуації: якщо темпи виробництва електромобілів залишаться на нинішньому рівні, штрафи можуть сягнути 15 мільярдів євро, а виробництво 2,5 мільйонів автомобілів буде під загрозою.

Думка

За останні п’ять років європейські виробники повільно реагували на зростаючі вимоги до електромобілів, фокусуючись на преміальних моделях та завищуючи ціни. В результаті вони не змогли створити масштабне виробництво і тепер не можуть конкурувати з китайськими брендами, які пропонують більш вигідні електромобілі.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Skoda

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025