Новини

Skoda прогнозує початок цінової війни в Європі у сегменті електромобілів

Share

Днями були оголошені ціни на новий електромобіль Skoda Elroq, який здивував своєю конкурентоспроможною вартістю, порівнянною з еквівалентами двигуна внутрішнього згоряння. Цей запуск є провісником цінової війни в сегменті електромобілів, яку передбачає президент Skoda Клаус Зеллмер.

«Кожен намагатиметься досягти тих цілей, які поставив перед собою. Буде створено небачену раніше цінову конкуренцію», — заявив Зелльмер в інтерв’ю газеті Handesblatt.

Електромобілі та нові норми

З 2025 року в Європі набувають чинності нові норми викидів, що створює серйозний тиск на автовиробників. Ті компанії, які не зможуть запропонувати економічно привабливих моделей, ризикують втратити попит і зіткнутися з великими штрафами від ЄС. Skoda прагне стати прикладом, випускаючи Elroq, компактний позашляховик із батареєю на 55 кВт/год та запасом ходу до 374 км за циклом WLTP. Вартість моделі стартує з 34490 євро, що робить його конкурентом для традиційних автомобілів.

Для порівняння, бензиновий Skoda Karoq коштує від 32790 євро за версію з двигуном 1.0 TSI потужністю 116 к.с., а в топовій комплектації ціна доходить до 39840 євро за дизельний 2.0 TDI з автоматичною коробкою передач DSG. Volkswagen ID.4, який належить до того ж сегменту, що і Elroq, коштує на 8775 євро дорожче, починаючи з 43245 євро за базову версію.

Фото: skoda-storyboard.com

2025: крайній термін для доступних електромобілів

Президент Renault Лука де Мео також висловив занепокоєння щодо нових норм, заявивши, що до 2025 року автовиробники повинні знизити середні викиди CO2 до 94 грамів на кілометр для своєї лінійки, інакше вони зіткнуться з величезними штрафами. Європейська автомобільна промисловість, на його думку, перебуває у складній ситуації: якщо темпи виробництва електромобілів залишаться на нинішньому рівні, штрафи можуть сягнути 15 мільярдів євро, а виробництво 2,5 мільйонів автомобілів буде під загрозою.

Думка

За останні п’ять років європейські виробники повільно реагували на зростаючі вимоги до електромобілів, фокусуючись на преміальних моделях та завищуючи ціни. В результаті вони не змогли створити масштабне виробництво і тепер не можуть конкурувати з китайськими брендами, які пропонують більш вигідні електромобілі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Skoda

Останні записи

Водіям пояснили, чи потрібно мити двигун авто насправді

Миття двигуна - процедура, про яку багато водіїв замислюються лише при необхідності або зовсім нехтують…

10.10.2024

Список автомобільних деталей, які крадуть найчастіше

Навіть у добре освітлених місцях автомобіль залишається привабливою мішенню для злодіїв. Вони зазвичай намагаються викрасти…

10.10.2024

Toyota знову названа найціннішим автомобільним брендом

За даними дослідження Interbrand за 2024 рік, Toyota знову визнана найціннішим автомобільним брендом у світі,…

10.10.2024

У Європі запустили продаж електрофургонів Ford E-Transit Courier

Ford представив у Європі новий компактний електромобіль для бізнесу - E-Transit Courier . Цей електрофургон…

10.10.2024

Десять найдивніших додаткових автомобільних опцій

При покупці нового автомобіля нерідко виникає питання: брати в стандартній комплектації або замовити ще й…

10.10.2024

Mercedes S-Class перейде на електромотори, відмовившись від традиційних двигунів

Включаючи 2030, розкішний німецький седан можна буде придбати з широкою моторною гамою бензинових і дизельних…

10.10.2024