Новини

Skoda прогнозує початок цінової війни в Європі у сегменті електромобілів

Днями були оголошені ціни на новий електромобіль Skoda Elroq, який здивував своєю конкурентоспроможною вартістю, порівнянною з еквівалентами двигуна внутрішнього згоряння. Цей запуск є провісником цінової війни в сегменті електромобілів, яку передбачає президент Skoda Клаус Зеллмер.

«Кожен намагатиметься досягти тих цілей, які поставив перед собою. Буде створено небачену раніше цінову конкуренцію», — заявив Зелльмер в інтерв’ю газеті Handesblatt.

Електромобілі та нові норми

З 2025 року в Європі набувають чинності нові норми викидів, що створює серйозний тиск на автовиробників. Ті компанії, які не зможуть запропонувати економічно привабливих моделей, ризикують втратити попит і зіткнутися з великими штрафами від ЄС. Skoda прагне стати прикладом, випускаючи Elroq, компактний позашляховик із батареєю на 55 кВт/год та запасом ходу до 374 км за циклом WLTP. Вартість моделі стартує з 34490 євро, що робить його конкурентом для традиційних автомобілів.

Для порівняння, бензиновий Skoda Karoq коштує від 32790 євро за версію з двигуном 1.0 TSI потужністю 116 к.с., а в топовій комплектації ціна доходить до 39840 євро за дизельний 2.0 TDI з автоматичною коробкою передач DSG. Volkswagen ID.4, який належить до того ж сегменту, що і Elroq, коштує на 8775 євро дорожче, починаючи з 43245 євро за базову версію.

Фото: skoda-storyboard.com

2025: крайній термін для доступних електромобілів

Президент Renault Лука де Мео також висловив занепокоєння щодо нових норм, заявивши, що до 2025 року автовиробники повинні знизити середні викиди CO2 до 94 грамів на кілометр для своєї лінійки, інакше вони зіткнуться з величезними штрафами. Європейська автомобільна промисловість, на його думку, перебуває у складній ситуації: якщо темпи виробництва електромобілів залишаться на нинішньому рівні, штрафи можуть сягнути 15 мільярдів євро, а виробництво 2,5 мільйонів автомобілів буде під загрозою.

Думка

За останні п’ять років європейські виробники повільно реагували на зростаючі вимоги до електромобілів, фокусуючись на преміальних моделях та завищуючи ціни. В результаті вони не змогли створити масштабне виробництво і тепер не можуть конкурувати з китайськими брендами, які пропонують більш вигідні електромобілі.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Skoda

Останні записи

BMW відклала вихід нового спорткара M1 на невизначений термін

Влітку 2024 року фотошпигуни випадково зафіксували прототип загадкового BMW, що тестувався на гоночному треку в…

16.12.2025

Audi і Honda визнані найякіснішими авто на китайському ринку

Китайська мережа якості автомобілів (China Automotive Quality Net) оприлюднила новий рейтинг найякісніших автомобілів, вироблених у…

16.12.2025

Продажі гібридних авто зростають у США, Європі та Китаї

2025 рік став важливим для гібридних і плагін-гібридних автомобілів, а 2026-й, судячи з тенденцій, буде…

16.12.2025

Перші шпигунські фото нового електрокара Smart #2

У Мережі з'явилися нові шпигунські знімки нового електромобіля Smart #2 2027. Зараз інженери компанії активно…

16.12.2025

Експерти назвали 5 найнадійніших двигунів Toyota в історії

Toyota має репутацію виробника довговічних і надійних автомобілів, і двигуни в цьому сенсі відіграють ключову…

16.12.2025

Ера люксу повертається: все більше людей обирають дорогі авто

У США середня ціна нового автомобіля зараз становить близько 50 000 доларів, тому багато покупців…

16.12.2025