Новини

Skoda прогнозує початок цінової війни в Європі у сегменті електромобілів

Share

Днями були оголошені ціни на новий електромобіль Skoda Elroq, який здивував своєю конкурентоспроможною вартістю, порівнянною з еквівалентами двигуна внутрішнього згоряння. Цей запуск є провісником цінової війни в сегменті електромобілів, яку передбачає президент Skoda Клаус Зеллмер.

«Кожен намагатиметься досягти тих цілей, які поставив перед собою. Буде створено небачену раніше цінову конкуренцію», — заявив Зелльмер в інтерв’ю газеті Handesblatt.

Електромобілі та нові норми

З 2025 року в Європі набувають чинності нові норми викидів, що створює серйозний тиск на автовиробників. Ті компанії, які не зможуть запропонувати економічно привабливих моделей, ризикують втратити попит і зіткнутися з великими штрафами від ЄС. Skoda прагне стати прикладом, випускаючи Elroq, компактний позашляховик із батареєю на 55 кВт/год та запасом ходу до 374 км за циклом WLTP. Вартість моделі стартує з 34490 євро, що робить його конкурентом для традиційних автомобілів.

Для порівняння, бензиновий Skoda Karoq коштує від 32790 євро за версію з двигуном 1.0 TSI потужністю 116 к.с., а в топовій комплектації ціна доходить до 39840 євро за дизельний 2.0 TDI з автоматичною коробкою передач DSG. Volkswagen ID.4, який належить до того ж сегменту, що і Elroq, коштує на 8775 євро дорожче, починаючи з 43245 євро за базову версію.

Фото: skoda-storyboard.com

2025: крайній термін для доступних електромобілів

Президент Renault Лука де Мео також висловив занепокоєння щодо нових норм, заявивши, що до 2025 року автовиробники повинні знизити середні викиди CO2 до 94 грамів на кілометр для своєї лінійки, інакше вони зіткнуться з величезними штрафами. Європейська автомобільна промисловість, на його думку, перебуває у складній ситуації: якщо темпи виробництва електромобілів залишаться на нинішньому рівні, штрафи можуть сягнути 15 мільярдів євро, а виробництво 2,5 мільйонів автомобілів буде під загрозою.

Думка

За останні п’ять років європейські виробники повільно реагували на зростаючі вимоги до електромобілів, фокусуючись на преміальних моделях та завищуючи ціни. В результаті вони не змогли створити масштабне виробництво і тепер не можуть конкурувати з китайськими брендами, які пропонують більш вигідні електромобілі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Skoda

Останні записи

В Україні можуть запровадити обов’язкову зимову гуму з 1 листопада

У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…

19.06.2025

Як зекономити пальне: 4 прості поради для кожного водія

Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…

19.06.2025

Що робити, якщо машина перегрілася в заторі

У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…

19.06.2025

Audi оголосила комплектації та ціни нового Q3

Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…

19.06.2025

Патрульна поліція нагадує: де заборонена зупинка і який штраф

Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…

19.06.2025

Новий Nissan Leaf матиме різний дизайн задніх ліхтарів залежно від версії

Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…

19.06.2025