“Зараз, зараз, час не найкращий [для електромобіля], принаймні, не для суперспортивного автомобіля”, – сказав Мор представник компанії в Технічному центрі Нардо під час дебюту Urus SE. “Ви бачили багато [електричних] автомобілів на ринку, які не були по-справжньому успішними”.
Що ще відомо
Уся лінійка Lamborghini тепер гібридизована. Але випуск електромобіля все одно буде неправильним кроком, каже технічний директор компанії. Близько п’яти років тому Lamborghini вирішила гібридизувати всю свою лінійку, відмовившись від переходу до чистої електрифікації. На той час впровадження електромобілів, а не гібридів, здавалося єдиним шляхом уперед, оскільки на виробників чинився тиск із боку законодавства та громадськості. Але з того часу цей тиск змінив курс, продаж електромобілів впав, а уряди відмовилися від агресивних вимог щодо електромобілів.
Оскільки попит на екстравагантні автомобілі з великим об’ємом двигуна внутрішнього згоряння більший, ніж будь-коли, очевидно, що ставка Lamborghini окупилася. Головний технічний директор Рувен Мор каже, що навіть зараз повністю електричний суперкар бренду не матиме успіху.
Завдяки своїй повністю гібридній лінійці Lamborghini опинилася в ідеальному положенні для успіху. Всі три її моделі – Revuelto з двигуном V-12, Temerario з двома турбінами та позашляховик Urus – тепер оснащені тією чи іншою електричною системою допомоги, що ставить бренд у ідеальне становище, оскільки конкуренти відстають.
Нещодавно, наше видання писало про те, що Lamborghini представляє гібридний 920-сильний суперкар Temerario 2025 року. Lamborghini відкриває нову еру високопродуктивних спортивних автомобілів, представляючи 2025 рік Temerario, довгоочікуваного наступника Huracan. Ця новинка отримує приголомшливу потужність у 920 кінських сил, поєднуючи в собі передові технології та міць, якою славиться Lamborghini.