Світ автопрому стрімко змінюється, і компанія Renault стала одним із лідерів цього переходу. За словами генерального директора компанії, Лукі де Мео, електромобілі виявляються більш довговічними, ніж багато хто очікував. Якщо раніше були побоювання з приводу терміну служби батарей, то тепер вони спростовані: електромобілі живуть довше завдяки меншій кількості частин, що рухаються.
Батареї майбутнього: чим здивує Renault?
Цікаві факти про довговічність електромобілів привели до компанії. Згідно зі статистикою, до середини 2022 року понад 99% електромобілів Renault ZOE, вироблених з 2013 року, все ще мали повністю робочі батареї з більш ніж 70% їхньої початкової ємності. Це вражаючий показник для моделі, яка є однією з найперших у своєму класі. Менше 1% автомобілів, проданих у Німеччині за період з 2013 по 2022 рік, потребували заміни батареї.
Такі дані роблять Renault ZOE однією з найнадійніших моделей на ринку, навіть незважаючи на те, що його система охолодження та обігріву батарей використовує відносно просту технологію примусової вентиляції.
Майбутнє за Renault R5
Renault ZOE, один із найпопулярніших електромобілів Європи, нещодавно припинив своє виробництво. Тим не менш, йому на зміну приходить новий Renault R5 E-Tech – один із перших електричних хетчбеків, який коштуватиме менше 25 000 євро. Це робить його особливо привабливим для тих, хто думає, яке авто купити в 2024 році.
З новими технологіями, такими як батареї Blade від китайського виробника BYD, що пропонують термін служби до 5 000 циклів (або до 2 мільйонів кілометрів), майбутнє електромобілів виглядає ще перспективнішим. Цей тренд набирає сили, і стає ясно, що найкращі авто для покупки найближчими роками — це електромобілі.