В автомобільному світі бренди часто роблять глобальні ставки на майбутнє без будь-яких гарантій успіху. І якщо компанія приймає надто багато неправильних рішень, вона може мати ризик повного закриття. Саме це нещодавно сталося з новою маркою Fisker. Але хто може бути наступним?
Портал «CarsCoops» подумав із цього приводу і назвав три автомобільні бренди, які ризикують зникнути в найближчі кілька років.
Chrysler
На перший рядок за шансами не вижити в майбутнє десятиліття було поставлено марку Chrysler, яка зробила ставку на мінівени. Причому у випадку з Pacifica та Voyager – це практично ідентичні машини. Головне питання полягає в тому, чи зможе «Крайслер» залишитися на плаву з портфелем продуктів, який по своїй суті обертається навколо двох моделей сегмента, що вироджується.
Jaguar
Ще одним автовиробником, який зіткнувся з критичним моментом у своїй історії, названо Jaguar. Британський бренд переживає масштабну трансформацію і найближчим часом збирається перейти виключно на електрокари.
Разом з тим, компанія поступово припиняє виробництво всіх своїх поточних моделей за винятком кросовера F-Pace.
Стратегія є радикальною і поки невідомо, як її приймуть клієнти марки з огляду на те, що весь наступний рік до переходу на «електрички» більшість дилерських центрів Jaguar порожні. І якщо лінійка майбутніх електрокарів компанії не вразить покупців, то «Ягуар» може вразити себе.
Mitsubishi
Замкнув трійку автовиробників, які ризикують зникнути протягом найближчих 10 років, японський бренд Mitsubishi. Незважаючи на те, що компанія, як і раніше, будує та продає автомобілі в багатьох частинах світу, її присутність у певних країнах скорочується.
Так, наприклад, бюджетник Mirage скоро піде у відставку в США, а решта моделей на кшталт Outlander, Eclipse Cross і Outlander Sport мають там слабкий попит.