Седани, які довгий час залишалися в тіні кросоверів і позашляховиків, знову набирають популярність завдяки розвитку електромобілів. Один з ключових факторів, що впливають на запас ходу електромобіля, — це аеродинаміка. Два автомобілі з однаковими батареями можуть мати різні показники запасу ходу через відмінності у формі кузова. Наприклад, Hyundai IONIQ 6 здатний проїхати більшу відстань на одній зарядці, ніж IONIQ 5, незважаючи на подібні батареї.
Тому виробники знову звертають увагу на седани. Їхня покращена аеродинаміка робить їх привабливими для тих, хто прагне збільшити запас ходу електромобіля. Нові моделі, такі як BYD Seal, Tesla Model 3 та Volkswagen ID.7, пожвавлюють сегмент D-седанів на європейському ринку, що призвело до збільшення продажів на 2,1% за перші вісім місяців року.
Volkswagen ID.7 вже зайняв п’яте місце серед найпопулярніших моделей у своєму класі, незважаючи на ціну близько 60 000 євро (6,2 млн рублів за актуальним курсом). У Німеччині, завдяки відновленню субсидій на купівлю електромобілів для бізнесу, попит на цю модель може зростати ще більше в найближчі місяці.
Крім того, у 2025 році завод Volkswagen в Емден планує збільшити виробництво електромобілів на 35%, включаючи ID.7. Цей седан має потенціал стати ще популярнішим з виходом нових версій Pro S та GTX, які пропонують вражаючий запас ходу до 707 км за циклом WLTP.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment