Седани, які довгий час залишалися в тіні кросоверів і позашляховиків, знову набирають популярність завдяки розвитку електромобілів. Один з ключових факторів, що впливають на запас ходу електромобіля, — це аеродинаміка. Два автомобілі з однаковими батареями можуть мати різні показники запасу ходу через відмінності у формі кузова. Наприклад, Hyundai IONIQ 6 здатний проїхати більшу відстань на одній зарядці, ніж IONIQ 5, незважаючи на подібні батареї.
Тому виробники знову звертають увагу на седани. Їхня покращена аеродинаміка робить їх привабливими для тих, хто прагне збільшити запас ходу електромобіля. Нові моделі, такі як BYD Seal, Tesla Model 3 та Volkswagen ID.7, пожвавлюють сегмент D-седанів на європейському ринку, що призвело до збільшення продажів на 2,1% за перші вісім місяців року.
Volkswagen ID.7 вже зайняв п’яте місце серед найпопулярніших моделей у своєму класі, незважаючи на ціну близько 60 000 євро (6,2 млн рублів за актуальним курсом). У Німеччині, завдяки відновленню субсидій на купівлю електромобілів для бізнесу, попит на цю модель може зростати ще більше в найближчі місяці.
Крім того, у 2025 році завод Volkswagen в Емден планує збільшити виробництво електромобілів на 35%, включаючи ID.7. Цей седан має потенціал стати ще популярнішим з виходом нових версій Pro S та GTX, які пропонують вражаючий запас ходу до 707 км за циклом WLTP.