Categories: Новини

На дизельні автомобілі чекає поганий кінець

Німецькі автовиробники «не бачать сенсу» у модернізації старих дизелів. BMW, Volkswagen та Daimler вважають, що кращим рішенням є наданням власникам бонусів або знижок.

Мільйони водіїв старих дизельних автомобілів прокинулись у вівторок вранці та дізнались, що влада ФРН прийняла пакет заходів, направлених на уникнення заборони в’їзду дизелів до німецьких міст. Автовиробники, зокрема BMW, відкидають варіант модернізації обладнання на застарілих автівках, оскільки «це не має сенсу». Про це повідомляє mind.

Як повідомлялось, у ніч на 2 жовтня лідери «великої коаліції» вирішили застосувати комбінацію заходів, що включатимуть в себе грошові премії для автовласників, які мають намір придбати нове авто, а також надання послуг з технічної модернізації старих дизельних двигунів для тих, хто не має коштів на придбання нового автомобілю.

Втім німецькі автовиробники не надто тепло зустріли таку пропозицію

BMW Group заявила, що вона відхилила варіант модернізації обладнання. Автовиробник пояснив, що апаратні заходи будуть доступні для клієнтів лише з 2021 року і вони «негативно впливатимуть на якість, вагу, викиди СО2 та продуктивність в транспортних засобах». Втім компанія також зазначила, що загалом схвалює «концептуальний план» німецької влади. BMW додала, що з жовтня почне надати екологічний бонус у розмірі 6 000 євро покупцям нових авто свого бренду.

Автоконцерн Volkwagen заявив, що автомобілі класу Євро 5 отримають бонус у 5 000 євро, в той час як старіші авто отримуватимуть до 4 000 євро в якості стимулу.

Daimler, яка випускає Mercedes, повідомила, що також надає перевагу наданню фінансових стимулів аніж відкликанню авто для їх переоснащення. В останній заяві, представники компанії повідомили, що ретельно переглянуть пропозиції уряду, перед тим як приймати остаточне рішення.

Зазначається, що в 1992 році екологічний стандарт Євро-1 був введений як стандартний клас для врегулювання вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах. Останній стандарт Євро-6, який розповсюджуються на усі авто з вересня 2015 року, зменшує вміст забруднюючих речовин на 96% у порівнянні з лімітами 19992 року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чи безпечно змішувати бензини з різним октановим числом

Багатьох водіїв цікавить, чи можна змішувати бензин із різним октановим числом, особливо якщо потрібного палива…

01.12.2025

Електромобілі займають понад 20% європейського ринку

У жовтні європейський авторинок продовжив рости: продажі нових автомобілів склали 1 091 904 одиниці, що на 4,9%…

01.12.2025

Як захистити себе від неправомірних дій поліції за допомогою відео

Водії часто стикаються з незаконними діями поліції, і відеозапис може стати надійним способом захисту своїх…

01.12.2025

Названо авто, які найдорожче в ремонті після 160 тисяч кілометрів

У світі майже не залишилось речей, які дешевшають — і ремонт автомобілів точно не входить…

01.12.2025

П’ять кросоверів із найнадійнішими двигунами: ресурси понад 400 тис. км

Коли купуєш автомобіль на роки, головне - двигун. Якщо він підведе, ремонт обійдеться дорого. У…

01.12.2025

Який штраф загрожує водію за нечитані чи приховані номери

В Україні за нечитабельні або приховані номерні знаки передбачено адміністративну відповідальність. Порушенням вважається, якщо знак…

01.12.2025