Categories: Новини

На дизельні автомобілі чекає поганий кінець

Share

Німецькі автовиробники «не бачать сенсу» у модернізації старих дизелів. BMW, Volkswagen та Daimler вважають, що кращим рішенням є наданням власникам бонусів або знижок.

Мільйони водіїв старих дизельних автомобілів прокинулись у вівторок вранці та дізнались, що влада ФРН прийняла пакет заходів, направлених на уникнення заборони в’їзду дизелів до німецьких міст. Автовиробники, зокрема BMW, відкидають варіант модернізації обладнання на застарілих автівках, оскільки «це не має сенсу». Про це повідомляє mind.

Як повідомлялось, у ніч на 2 жовтня лідери «великої коаліції» вирішили застосувати комбінацію заходів, що включатимуть в себе грошові премії для автовласників, які мають намір придбати нове авто, а також надання послуг з технічної модернізації старих дизельних двигунів для тих, хто не має коштів на придбання нового автомобілю.

Втім німецькі автовиробники не надто тепло зустріли таку пропозицію

BMW Group заявила, що вона відхилила варіант модернізації обладнання. Автовиробник пояснив, що апаратні заходи будуть доступні для клієнтів лише з 2021 року і вони «негативно впливатимуть на якість, вагу, викиди СО2 та продуктивність в транспортних засобах». Втім компанія також зазначила, що загалом схвалює «концептуальний план» німецької влади. BMW додала, що з жовтня почне надати екологічний бонус у розмірі 6 000 євро покупцям нових авто свого бренду.

Автоконцерн Volkwagen заявив, що автомобілі класу Євро 5 отримають бонус у 5 000 євро, в той час як старіші авто отримуватимуть до 4 000 євро в якості стимулу.

Daimler, яка випускає Mercedes, повідомила, що також надає перевагу наданню фінансових стимулів аніж відкликанню авто для їх переоснащення. В останній заяві, представники компанії повідомили, що ретельно переглянуть пропозиції уряду, перед тим як приймати остаточне рішення.

Зазначається, що в 1992 році екологічний стандарт Євро-1 був введений як стандартний клас для врегулювання вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах. Останній стандарт Євро-6, який розповсюджуються на усі авто з вересня 2015 року, зменшує вміст забруднюючих речовин на 96% у порівнянні з лімітами 19992 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes готує наймасштабніший тест-драйв в історії

Влітку цього року компанія Mercedes-Benz Trucks організує наймасштабніший тест-драйв у своїй історії. Два прототипи електричної…

07.05.2024

Geely представила стильний кросовер Galaxy E5. Він з’явиться за межами Китаю

Перший погляд на новий Geely Galaxy E5: буде і версія з правим кермом. Geely розширює…

07.05.2024

Експерт з’ясував, чи безпечно повністю заправляти бак автомобіля

Якщо паливна система автомобіля пошкоджена внаслідок аварії, повний бак може підвищити ризик пожежі через велику…

07.05.2024

Skoda презентувала нові версії своїх Kodiaq та Superb

Skoda внесла значні оновлення до своєї модельної лінійки, представивши оновлені версії моделей Kodiaq і Superb…

07.05.2024

Нове покоління Toyota Fortuner: розкрито подробиці

Toyota планомірно оновлює всю свою лінійку позашляховиків. Слідом за Land Cruiser і Land Cruiser Prado…

07.05.2024

Tesla має намір брати з власників Model Y до 2000 доларів за розблокування прихованого діапазону ходу

Гендиректор Tesla Ілон Маск заявив, що версія Model Y Standard Range здатна подорожувати так далеко,…

07.05.2024