Categories: Новини

На дизельні автомобілі чекає поганий кінець

Share

Німецькі автовиробники «не бачать сенсу» у модернізації старих дизелів. BMW, Volkswagen та Daimler вважають, що кращим рішенням є наданням власникам бонусів або знижок.

Мільйони водіїв старих дизельних автомобілів прокинулись у вівторок вранці та дізнались, що влада ФРН прийняла пакет заходів, направлених на уникнення заборони в’їзду дизелів до німецьких міст. Автовиробники, зокрема BMW, відкидають варіант модернізації обладнання на застарілих автівках, оскільки «це не має сенсу». Про це повідомляє mind.

Як повідомлялось, у ніч на 2 жовтня лідери «великої коаліції» вирішили застосувати комбінацію заходів, що включатимуть в себе грошові премії для автовласників, які мають намір придбати нове авто, а також надання послуг з технічної модернізації старих дизельних двигунів для тих, хто не має коштів на придбання нового автомобілю.

Втім німецькі автовиробники не надто тепло зустріли таку пропозицію

BMW Group заявила, що вона відхилила варіант модернізації обладнання. Автовиробник пояснив, що апаратні заходи будуть доступні для клієнтів лише з 2021 року і вони «негативно впливатимуть на якість, вагу, викиди СО2 та продуктивність в транспортних засобах». Втім компанія також зазначила, що загалом схвалює «концептуальний план» німецької влади. BMW додала, що з жовтня почне надати екологічний бонус у розмірі 6 000 євро покупцям нових авто свого бренду.

Автоконцерн Volkwagen заявив, що автомобілі класу Євро 5 отримають бонус у 5 000 євро, в той час як старіші авто отримуватимуть до 4 000 євро в якості стимулу.

Daimler, яка випускає Mercedes, повідомила, що також надає перевагу наданню фінансових стимулів аніж відкликанню авто для їх переоснащення. В останній заяві, представники компанії повідомили, що ретельно переглянуть пропозиції уряду, перед тим як приймати остаточне рішення.

Зазначається, що в 1992 році екологічний стандарт Євро-1 був введений як стандартний клас для врегулювання вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах. Останній стандарт Євро-6, який розповсюджуються на усі авто з вересня 2015 року, зменшує вміст забруднюючих речовин на 96% у порівнянні з лімітами 19992 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які автомобілі не підходять для зимових умов

До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…

21.11.2024

Названо порушення через які можна втратити водійські права

За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…

21.11.2024

5 ефективних способів захистити авто від зимових умов без гаража

Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…

21.11.2024

Автомобілістам пояснили, чи варто купувати вживаний електромобіль

Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…

21.11.2024

Експерти дали поради, що робити, якщо ваш електромобіль розрядився

Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…

21.11.2024

Офіційно оголошено ціни на електричний Volkswagen e-Transporter

Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…

21.11.2024