У липні 2024 року ринок дизельних автомобілів в Україні показав змішані результати. Згідно з даними «Укравтопрому», за місяць було продано понад 6,3 тисячі автомобілів із дизельними двигунами. Незважаючи на це, ринок зазнав відчутного спаду: кількість нових реєстрацій знизилася на 17% порівняно з липнем минулого року. Це свідчить про поступову втрату популярності дизельних авто, особливо серед уживаних моделей.
Попри загальне зниження, сегмент нових дизельних автомобілів показав позитивну динаміку. У липні було реалізовано 1,6 тисячі нових автомобілів, що на 20% більше, ніж у липні 2023 року. Частка дизельних авто серед усіх нових легковиків залишилася стабільною на рівні 26%.
Лідером серед нових дизельних автомобілів став Renault Duster з 439 проданими одиницями. За ним слідують Toyota Hilux (143 одиниці), Volkswagen Touareg (109 одиниць), Mitsubishi L200 (106 одиниць) та BMW 3 серії (77 одиниць). Ці моделі здобули популярність завдяки своїй надійності, прохідності та економічності.
На ринку уживаних дизельних автомобілів спостерігається інша картина. Імпорт таких авто знизився на 25% порівняно з липнем минулого року, склавши 4,7 тисячі одиниць. Частка дизельних машин серед ввезених уживаних автомобілів становила 23%, що на 10% менше, ніж рік тому. Середній вік ввезених дизельних авто становив 10,2 року, що свідчить про популярність старіших, але надійних моделей.
Серед імпортованих уживаних дизельних автомобілів лідером є Renault Megane з 425 проданими одиницями. За ним слідують Volkswagen Passat (352 одиниці), Skoda Octavia (338 одиниць), Nissan Qashqai (229 одиниць) та Volkswagen Golf (160 одиниць). Ці моделі залишаються популярними серед українців завдяки їхній економічності та надійності.
Поточна динаміка ринку дизельних автомобілів може вказувати на поступовий перехід українців до екологічніших і економніших рішень, таких як гібриди та електромобілі. Проте, зважаючи на зростання продажів нових дизельних авто, цей сегмент все ще користується попитом, особливо серед тих, хто цінує потужність і довговічність дизельних двигунів.
Варто враховувати, що на попит впливають не лише економічні фактори, але й можливі регуляторні зміни, такі як майбутні обмеження на використання дизельних авто. Це може змусити покупців ретельніше обдумувати свій вибір і пристосовуватися до нових умов ринку.
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Експерт розвінчав кілька міфів про втрату переваг електромобілів у зимовий період. Він пояснив, що сучасні…
Цього тижня відбулася офіційна прем'єра дев'ятого покоління культового пікапа Toyota Hilux. Попередні покоління цього автомобіля…
Volkswagen представив новий електричний кросовер Yoz 08, створений у співпраці з китайською компанією JAC спеціально…
Leave a Comment