Єврокомісія опублікувала нові дані щодо компенсаційних мит на імпорт електромобілів китайського виробництва в ЄС. У порівнянні з раніше озвученими ставками, тарифи для деяких ключових виробників і максимальна ставка були знижені, проте середня ставка збільшилась. Найбільші вигоди отримала Tesla.
Автовиробники, які активно співпрацювали з європейськими слідчими органами, отримали знижки. Для BYD додаткове мито зменшено з 17,4% до 17,0%, для Geely — з 19,9% до 19,3%. Максимальну ставку знижено з 37,6% до 36,3%. Таку ж ставку буде платити держконцерн SAIC, для якого найбільше мито встановлено індивідуально через значний обсяг субсидій від китайського уряду.
Середню ставку підвищено з 20,8% до 21,3%. Раніше передбачалося, що за цією ставкою могла б сплачувати навіть Tesla, найбільший експортер електромобілів з Китаю в Європу. Проте після перевірки шанхайської Гігафабрики, де виробляються Model 3 і Model Y, Єврокомісія вирішила встановити для Tesla індивідуальний тариф у розмірі 9%.
Найближчим часом всі зацікавлені сторони зможуть висловити свої коментарі щодо ставок і запросити додаткові перевірки. Остаточне рішення про антидемпінгові мита має бути ухвалене не пізніше 30 жовтня. Якщо країни-члени ЄС підтримають це рішення, мита набудуть чинності на наступні п’ять років.