Новини

В Україні очікується зростання кількості неякісного пального

В Україні може з’явитися більше низькоякісного пального, якщо Кабмін, як очікується, впровадить фіксований авансовий платіж з податку на прибуток, підвищить акцизи на паливо і збільшить ПДВ до 24%. Про це попередив експерт паливного ринку Дмитро Льоушкін.

У липні 2024 року у Верховній Раді був зареєстрований законопроєкт №11416, який пропонує підвищення існуючих податків і зборів, а також запровадження нових податків. Цей законопроєкт був розроблений Міністерством фінансів за ініціативи прем’єр-міністра Дениса Шмигаля. У зв’язку з дефіцитом державного бюджету, Кабмін прагне поповнити його шляхом збільшення податкового навантаження.

Зокрема, планується введення авансового платежу податку на прибуток для операторів роздрібного паливного ринку, що буде залежати від обсягу резервуарів на кожній АЗС. Ця ініціатива викликала значну критику з боку експертів і трейдерів, які вважають, що це може призвести до зростання кількості нелегальних АЗС, підвищення вартості пального та скорочення запасів пального. Можливо, що бензин і дизель продаватимуться на узбіччі в каністрах.

Оператори АЗС та Нафтогазова асоціація України намагаються переконати Кабмін і Міністерство фінансів змінити механізм сплати авансового податку на прибуток. Зокрема, пропонується ввести фіксований платіж у розмірі 60 000 грн з кожної АЗС на місяць. Ця сума ще обговорюється і остаточне рішення не прийнято.

Директор консалтингової компанії “А-95” Сергій Куюн вважає, що 60 000 грн на місяць підходить лише для АЗС, які реалізують до 5 000 літрів пального на добу. Для АЗС з більшими обсягами реалізації потрібен підвищений платіж.

Дмитро Льоушкін прогнозує, що введення фіксованого авансового платежу на рівні 60 000 грн на АЗС, збільшення ПДВ до 24% і підвищення акцизів на паливо може негативно вплинути на якість пального в Україні. Це може призвести до збільшення обсягу низькоякісного пального, так званої “бодяги”, що навряд чи сподобається українським водіям.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: пальне

Останні записи

Opel відмовилася від жорстких термінів переходу на електромобілі

Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…

26.08.2025

Як за мінімальні гроші покращити шумоізоляцію авто

Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…

26.08.2025

Перші подробиці про новий Porsche GT3 RS перед офіційним дебютом

Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…

26.08.2025

Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі

В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…

26.08.2025

Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G

Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…

26.08.2025

Антифриз для авто: що дійсно важливо при виборі охолоджувальної рідини

Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…

26.08.2025