Новини

Що важливо перевірити при покупці електромобіля з пробігом

Досвідчені водії добре розуміють, як обирати вживані бензинові та дизельні автомобілі, але купівля електромобіля на вторинному ринку вимагає особливого підходу.

Перш за все, важливо перевірити стан акумулятора, оскільки від цього залежить запас ходу і ймовірність необхідності заміни батареї після покупки. Експерти радять провести перевірку ємності на станції технічного обслуговування, але можна також самостійно оглянути акумулятор, звертаючи увагу на видимі пошкодження, корозію, сліди витоків, а також стан проводів та з’єднань.

Крім того, корисно запросити у продавця сервісну документацію, щоб з’ясувати, чи проводилися ремонти або заміна компонентів. Якщо продавець згоден, варто провести тест-драйв, щоб порівняти заявлений запас ходу з реальними показниками. Важливо також уточнити рік випуску батареї та термін її гарантії, оскільки після закінчення гарантійного терміну заміна акумулятора може бути досить дорогою.

Другим важливим аспектом є перевірка гальмівної системи електромобіля. Гальмування в електрокарі відбувається не тільки за рахунок гальм, але й завдяки мотор-генератору, який заряджає батарею. Під час тест-драйву слід переконатися, що система рекуперації працює коректно: при відпусканні педалі акселератора автомобіль повинен уповільнюватися, а на панелі приладів має відображатися інформація про зарядку. Зношеність системи може проявлятися сторонніми звуками, вібраціями або нерівномірним уповільненням, що потребує детальнішої діагностики в спеціалізованому сервісі.

Не менш важливо перевірити, чи оновлювалося програмне забезпечення електромобіля. Своєчасні оновлення є критичними для підтримки оптимальної роботи та функціональності авто. Варто звернути увагу на версію ПЗ в меню налаштувань на головному екрані інформаційно-розважальної системи та порівняти її з актуальною версією на офіційному сайті виробника. Застаріле ПЗ може спричинити помилки і уповільнення роботи системи.

Нарешті, експерти радять ретельно перевірити історію ремонту та обслуговування електромобіля. Важливо дізнатися про всі ДТП, в яких він брав участь, і де проводилися ремонти. Обслуговування електромобілів вимагає фахівців, які добре розуміються на електроніці, а також техцентрів, здатних працювати з програмним забезпеченням і надавати гарантії на виконані роботи.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Коли можна їхати на червоний сигнал світлофора: винятки з ПДР

Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…

15.11.2025

Названо правила паркування у дворах та розміри штрафів

Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…

15.11.2025

Як прогріти салон удвічі швидше: секретна функція в авто

Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…

15.11.2025

Volkswagen повністю відмовляється від дизеля в T-Roc 2026 і переходить на гібриди

Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…

15.11.2025

Як продовжити термін служби акумулятора взимку: рекомендації експерта

Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…

15.11.2025

McLaren відмовляється від електрокара у сегменті SUV на користь традиційного двигуна

Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…

15.11.2025