Новини

Що важливо перевірити при покупці електромобіля з пробігом

Досвідчені водії добре розуміють, як обирати вживані бензинові та дизельні автомобілі, але купівля електромобіля на вторинному ринку вимагає особливого підходу.

Перш за все, важливо перевірити стан акумулятора, оскільки від цього залежить запас ходу і ймовірність необхідності заміни батареї після покупки. Експерти радять провести перевірку ємності на станції технічного обслуговування, але можна також самостійно оглянути акумулятор, звертаючи увагу на видимі пошкодження, корозію, сліди витоків, а також стан проводів та з’єднань.

Крім того, корисно запросити у продавця сервісну документацію, щоб з’ясувати, чи проводилися ремонти або заміна компонентів. Якщо продавець згоден, варто провести тест-драйв, щоб порівняти заявлений запас ходу з реальними показниками. Важливо також уточнити рік випуску батареї та термін її гарантії, оскільки після закінчення гарантійного терміну заміна акумулятора може бути досить дорогою.

Другим важливим аспектом є перевірка гальмівної системи електромобіля. Гальмування в електрокарі відбувається не тільки за рахунок гальм, але й завдяки мотор-генератору, який заряджає батарею. Під час тест-драйву слід переконатися, що система рекуперації працює коректно: при відпусканні педалі акселератора автомобіль повинен уповільнюватися, а на панелі приладів має відображатися інформація про зарядку. Зношеність системи може проявлятися сторонніми звуками, вібраціями або нерівномірним уповільненням, що потребує детальнішої діагностики в спеціалізованому сервісі.

Не менш важливо перевірити, чи оновлювалося програмне забезпечення електромобіля. Своєчасні оновлення є критичними для підтримки оптимальної роботи та функціональності авто. Варто звернути увагу на версію ПЗ в меню налаштувань на головному екрані інформаційно-розважальної системи та порівняти її з актуальною версією на офіційному сайті виробника. Застаріле ПЗ може спричинити помилки і уповільнення роботи системи.

Нарешті, експерти радять ретельно перевірити історію ремонту та обслуговування електромобіля. Важливо дізнатися про всі ДТП, в яких він брав участь, і де проводилися ремонти. Обслуговування електромобілів вимагає фахівців, які добре розуміються на електроніці, а також техцентрів, здатних працювати з програмним забезпеченням і надавати гарантії на виконані роботи.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Michelin підтримала Euro 7 і наполягає на тестах зносу шин у реальних умовах

Євросоюз запроваджує стандарт Euro 7 , який уперше регулює не лише вихлопні гази, а й…

03.09.2025

Чому під час зупинки поліцією не варто глушити двигун

Ситуація знайома багатьом водіям: патрульний жестом зупиняє автомобіль, і перша реакція часто - вимкнути двигун.…

03.09.2025

В Україні за незаконну зміну фар водії можуть залишитися без прав

В Україні водії все частіше потрапляють під адміністративну відповідальність не лише через штрафи, а й…

03.09.2025

Toyota розкрила комплектації RAV4 2026 року

Японська компанія нещодавно представила кросовер Toyota RAV4 2026 нового покоління. Тепер виробник розпочав підготовку автомобіля…

03.09.2025

Надійність понад все: японські SUV випереджають німецькі в довгостроковій експлуатації

Преміальні позашляховики поєднують комфорт, продуктивність і престиж, але для багатьох покупців вирішальним фактором залишається надійність.…

03.09.2025

Volkswagen представить свій новий бюджетний електрокросовер

Volkswagen готує до прем’єри новий електричний кросовер, який стане найдоступнішим SUV у лінійці бренду. Його…

03.09.2025