Новини

Кабмін може скасувати військовий збір у 15% при першій реєстрації авто

Share

В Україні може з’явитися новий податковий механізм, який замінить військовий збір у розмірі 15% при першій реєстрації автомобілів, запропонований Кабміном. Замість цього, як повідомляє інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting, планується підвищення ПДВ до 23%.

Згідно з даними AUTO-Consulting, підвищення ПДВ до 23% замість військового збору також вплине на вартість автомобілів, проте зміна не буде такою суттєвою, як військовий збір.

Законопроєкт №11416, який передбачає як підвищення існуючих податків, так і введення нових, зокрема військового збору на рівні 15% при першій реєстрації автомобілів, був розроблений Міністерством фінансів під керівництвом прем’єр-міністра Дениса Шмигаля.

Міністерство фінансів сподівається, що ці зміни допоможуть компенсувати дефіцит державного бюджету, який до кінця 2024 року оцінюється в 500 млрд грн.

Законопроєкт передбачає два основні нововведення для автомобілістів: по-перше, введення військового збору у 15% при першій реєстрації автомобілів, а по-друге, авансовий платіж з податку на прибуток для роздрібних продавців пального, який залежатиме від обсягу їх паливних резервуарів.

Експерти автомобільного ринку вже висловили критику щодо обох нововведень. Прогнозується, що введення військового збору у 15% може призвести до зниження продажу нових автомобілів в Україні на 30-70%, а деякі автомобільні бренди можуть навіть залишити український ринок. Відомо, що деякі українські автоімпортери вже знизили заявки на постачання автомобілів на 2025 рік через законопроєкт №11416.

Асоціація автоімпортерів та дилерів намагається переконати Міністерство фінансів і народних депутатів не впроваджувати військовий збір на автомобілі через його можливі негативні наслідки. Чи буде враховано їхні аргументи, стане відомо найближчим часом.

Щодо авансового платежу з податку на прибуток для АЗС, експерти попереджають, що це може призвести до закриття частини резервуарів і підвищення цін на паливо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти назвали недоліки хетчбека Mazda 3

Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі…

17.06.2025

Спека в машині: як знизити температуру в салоні й уберегти техніку

З настанням літа багато українських автомобілістів стикаються з проблемою спеки: салон авто, залишеного під прямими…

17.06.2025

Водіям на замітку: що робити при отриманні протоколу від патрульних

Багато водіїв в Україні, отримавши постанову чи протокол від патрульної поліції, не вчитуються у зміст…

17.06.2025

Що скорочує ресурс китайських двигунів і як продовжити їхню роботу

В інтернеті можна знайти безліч відгуків про китайські двигуни. Одні користувачі скаржаться, що мотори виходять…

17.06.2025

Названо найшвидший серійний електромобіль у світі

Спортивний Porsche Taycan Turbo GT знову став рекордсменом серед серійних електрокарів. Слідом за Німеччиною і…

17.06.2025

Водіїв не штрафують за старі “запаски”: у поліції пояснили, у чому насправді ризик

Останнім часом в Україні активно поширюються чутки про масові штрафи для водіїв за використання застарілих…

17.06.2025