Categories: Новини

“Будемо менше їсти, якщо хочемо їздити”: експерт прокоментував зростання цін на бензин

Share

Якщо гривня втримається, наступне подорожчання пального може відбутися в лютому

Ціна на бензин і дизельне пальне перетнула кордон купівельної спроможності населення і вересневе подорожчання – черговий удар по кишенях українців. Про це в коментарі сайту “Сьогодні” розповів експерт ринку нафтопродуктів Леонід Косянчук.

На його думку, зростання ціни спровокували як зміни на зовнішньому ринку, так і курс гривні.

“Ми бачимо, що через санкції проти Ірану нафту поповзла вгору. Ф’ючерси грудня місяця вже перевалили за 80 доларів за барель. Відповідно, ринок відреагував. У цей же час і Національний банк відпустив долар з 26,2 до 28,5 гривень. А ми повинні розуміти, якщо гривня (курс гривні – Ред.) втрачає одну гривню в доларі, то ціна на нафтопродукти збільшується на 85 копійок за літр”, – пояснює Косянчук.

Як вважає експерт, безумовно, зростання цін на нафтопродукти і пальне спровокує подорожчання інших товарів і послуг.

“Нафтопродукти – це кров економіки, зрозуміло, що ціни на нафтопродукти мають великий вплив на всі сфери діяльності – від перукаря до важкого машинобудування. На тих підприємствах, де транспортна складова висока, буде значне подорожчання. Будемо менше їсти, якщо хочемо так само їздити. Ціна на нафтопродукти давно перетнула кордон купівельної спроможності населення. Нічого хорошого в цьому немає”, – додає експерт.

Про подальше подорожчання Косянчук поки не говорить, хоча, за його словами, зростання цін може спровокувати долар, який дорожчає. Так, за його словами, падіння гривні до 30 грн/дол. додасть до ціни бензину ще дві гривні за літр. Але різкої девальвації може і не статися.

“Є надія, що напередодні зими зовнішній ринок теж не буде демонструвати підвищення ціни. Хоча ті ф’ючерси, які сьогодні маємо за грудень, вони випливуть на ринку десь в лютому. Спрогнозувати зовнішній ринок можна, тому що там тенденції повторюються з року в рік, але що буде з політикою Нацбанку, мені важко сказати. Прогнозувати не готовий”, – підсумовує експерт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Hyundai i30 2024 готовий змінити ринок доступних автомобілів у Європі

Hyundai i30 2024 готовий до запуску на іспанському ринку Ця модель швидко стала однією з…

06.05.2024

Українцям розповіли про наслідки за несплату штрафів за порушення ПДР

Українські водії мають два тижні, щоб заплатити штраф. Якщо вони зроблять це протягом перших 10…

06.05.2024

Пікапа BMW не буде. Але може з’явитися повноцінний позашляховик

BMW поставила хрест на ідеї пікапа. Старший віце-президент BMW з бренду та управління продуктами Бернд…

06.05.2024

Найнадійніші та ненадійніші автомобільні марки за версією європейців

Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…

06.05.2024

Новий Volkswagen Scirocco хочуть повернути до 2028 року

На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…

06.05.2024

Hyundai відкладає запуск оновленої трирядної Creta

Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…

06.05.2024