Audi у співпраці з китайською компанією SAIC розробила нову серію електромобілів, призначену спеціально для китайського ринку. Відмінністю цих автомобілів буде брендування без знайомого логотипу Audi з чотирма кільцями. За інформацією двох джерел, знайомих з планами компанії, нові автомобілі будуть представлені під спрощеною назвою Audi для зміцнення “брендового іміджу”.
Концепція нових електромобілів буде представлена в листопаді, коли Audi планує розкрити деталі “брендової історії” цього проєкту. Ці автомобілі стануть частиною спільних зусиль Audi та SAIC зі створення спеціалізованої платформи для електромобілів, орієнтованих на китайських споживачів, які цінують новітні технологічні досягнення та переваги місцевого ринку.
У першій половині 2024 року Audi продала менше 10 000 електромобілів у Китаї, що значно поступається обсягам продажів місцевих преміальних брендів, таких як Nio та Zeekr. У рамках нової ініціативи Audi використовує акумулятори CATL та систему допомоги водієві від китайського стартапу Momenta.
Також буде застосовано електричну архітектуру бренду IM Motors від SAIC у серії “Purple”. Поточні моделі електромобілів Audi у Китаї, включаючи Q4 e-tron та Q5 e-tron, які розроблені у співпраці з FAW та SAIC, а також майбутній Q6 e-tron, продовжать носити класичний логотип із чотирма кільцями.
Сучасні автомобілі стають все більш технологічними, що одночасно підвищує вимоги до їхнього обслуговування та експлуатації.…
Але чи всі популярні автомобільні опції справді настільки корисні? І чи не деякі з них…
У рамках Мюнхенського автосалону відбулася презентація нового Volkswagen ID.Polo 2026 року. Ця модель раніше була…
Renault готує масштабне оновлення свого електричного хетчбека Megane E-tech. Після успіху нових моделей бренду, таких…
У світі автодзеркал існує кілька типів: плоскі, сферичні та асферичні, кожен з яких має свої…
На найбільшому автосалоні Німеччини два головні конкуренти – Mercedes-Benz та BMW – розкрили плани на…
Leave a Comment