Audi у співпраці з китайською компанією SAIC розробила нову серію електромобілів, призначену спеціально для китайського ринку. Відмінністю цих автомобілів буде брендування без знайомого логотипу Audi з чотирма кільцями. За інформацією двох джерел, знайомих з планами компанії, нові автомобілі будуть представлені під спрощеною назвою Audi для зміцнення “брендового іміджу”.
Концепція нових електромобілів буде представлена в листопаді, коли Audi планує розкрити деталі “брендової історії” цього проєкту. Ці автомобілі стануть частиною спільних зусиль Audi та SAIC зі створення спеціалізованої платформи для електромобілів, орієнтованих на китайських споживачів, які цінують новітні технологічні досягнення та переваги місцевого ринку.
У першій половині 2024 року Audi продала менше 10 000 електромобілів у Китаї, що значно поступається обсягам продажів місцевих преміальних брендів, таких як Nio та Zeekr. У рамках нової ініціативи Audi використовує акумулятори CATL та систему допомоги водієві від китайського стартапу Momenta.
Також буде застосовано електричну архітектуру бренду IM Motors від SAIC у серії “Purple”. Поточні моделі електромобілів Audi у Китаї, включаючи Q4 e-tron та Q5 e-tron, які розроблені у співпраці з FAW та SAIC, а також майбутній Q6 e-tron, продовжать носити класичний логотип із чотирма кільцями.
Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…
Варіаторні коробки передач вже стали звичайним елементом сучасних автомобілів, але навколо них досі існує багато…
Компанія Tesla почала продавати у США комплект для дооснащення Model 3 класичними важелями поворотників. Набір…
В епоху, коли автовиробники масово переходять на сенсорні панелі та мінімалізм у салоні, Porsche йде…
Купуючи вживаний автомобіль у приватного продавця, важливо визначити, чи маєте справу з реальним власником, а…
Американське видання CarBuzz склало рейтинг найнадійніших чотирициліндрових двигунів усіх часів, опираючись на дані профільних форумів…
Leave a Comment