Audi у співпраці з китайською компанією SAIC розробила нову серію електромобілів, призначену спеціально для китайського ринку. Відмінністю цих автомобілів буде брендування без знайомого логотипу Audi з чотирма кільцями. За інформацією двох джерел, знайомих з планами компанії, нові автомобілі будуть представлені під спрощеною назвою Audi для зміцнення “брендового іміджу”.
Концепція нових електромобілів буде представлена в листопаді, коли Audi планує розкрити деталі “брендової історії” цього проєкту. Ці автомобілі стануть частиною спільних зусиль Audi та SAIC зі створення спеціалізованої платформи для електромобілів, орієнтованих на китайських споживачів, які цінують новітні технологічні досягнення та переваги місцевого ринку.
У першій половині 2024 року Audi продала менше 10 000 електромобілів у Китаї, що значно поступається обсягам продажів місцевих преміальних брендів, таких як Nio та Zeekr. У рамках нової ініціативи Audi використовує акумулятори CATL та систему допомоги водієві від китайського стартапу Momenta.
Також буде застосовано електричну архітектуру бренду IM Motors від SAIC у серії “Purple”. Поточні моделі електромобілів Audi у Китаї, включаючи Q4 e-tron та Q5 e-tron, які розроблені у співпраці з FAW та SAIC, а також майбутній Q6 e-tron, продовжать носити класичний логотип із чотирма кільцями.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment