Audi у співпраці з китайською компанією SAIC розробила нову серію електромобілів, призначену спеціально для китайського ринку. Відмінністю цих автомобілів буде брендування без знайомого логотипу Audi з чотирма кільцями. За інформацією двох джерел, знайомих з планами компанії, нові автомобілі будуть представлені під спрощеною назвою Audi для зміцнення “брендового іміджу”.
Концепція нових електромобілів буде представлена в листопаді, коли Audi планує розкрити деталі “брендової історії” цього проєкту. Ці автомобілі стануть частиною спільних зусиль Audi та SAIC зі створення спеціалізованої платформи для електромобілів, орієнтованих на китайських споживачів, які цінують новітні технологічні досягнення та переваги місцевого ринку.
У першій половині 2024 року Audi продала менше 10 000 електромобілів у Китаї, що значно поступається обсягам продажів місцевих преміальних брендів, таких як Nio та Zeekr. У рамках нової ініціативи Audi використовує акумулятори CATL та систему допомоги водієві від китайського стартапу Momenta.
Також буде застосовано електричну архітектуру бренду IM Motors від SAIC у серії “Purple”. Поточні моделі електромобілів Audi у Китаї, включаючи Q4 e-tron та Q5 e-tron, які розроблені у співпраці з FAW та SAIC, а також майбутній Q6 e-tron, продовжать носити класичний логотип із чотирма кільцями.
Президент України Володимир Зеленський підписав новий закон, що спрощує процедуру торгівлі вживаними автомобілями. Документ опублікували…
У Великій Британії на дорогах почали використовувати камери зі штучним інтелектом, які вміють розпізнавати п’яних…
Святкові дні зазвичай наповнені веселощами, вечірками та алкоголем, але важливо пам’ятати, що після вихідних потрібно…
Volkswagen анонсував велике оновлення свого електричного хетчбека ID.3 , яке планується до випуску у 2026…
Найдешевший кросовер Tesla 2025 року готують до прем’єри. Хоча автомобіль уже вирушив у виробництво. Тепер…
Renault попереджає: нові регуляції Євросоюзу можуть підвищити вартість автомобілів на 40% до 2030 року. Що…
Leave a Comment