Audi у співпраці з китайською компанією SAIC розробила нову серію електромобілів, призначену спеціально для китайського ринку. Відмінністю цих автомобілів буде брендування без знайомого логотипу Audi з чотирма кільцями. За інформацією двох джерел, знайомих з планами компанії, нові автомобілі будуть представлені під спрощеною назвою Audi для зміцнення “брендового іміджу”.
Концепція нових електромобілів буде представлена в листопаді, коли Audi планує розкрити деталі “брендової історії” цього проєкту. Ці автомобілі стануть частиною спільних зусиль Audi та SAIC зі створення спеціалізованої платформи для електромобілів, орієнтованих на китайських споживачів, які цінують новітні технологічні досягнення та переваги місцевого ринку.
У першій половині 2024 року Audi продала менше 10 000 електромобілів у Китаї, що значно поступається обсягам продажів місцевих преміальних брендів, таких як Nio та Zeekr. У рамках нової ініціативи Audi використовує акумулятори CATL та систему допомоги водієві від китайського стартапу Momenta.
Також буде застосовано електричну архітектуру бренду IM Motors від SAIC у серії “Purple”. Поточні моделі електромобілів Audi у Китаї, включаючи Q4 e-tron та Q5 e-tron, які розроблені у співпраці з FAW та SAIC, а також майбутній Q6 e-tron, продовжать носити класичний логотип із чотирма кільцями.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment