Концерн Ford розробляє нову архітектуру для доступних електромобілів під назвою Skunkworks. Як повідомив операційний директор електропідрозділу Ford Model E Марін Гьяя в інтерв’ю Autocar, ця архітектура орієнтована на розширення присутності бренду в масових цінових сегментах. Перший електромобіль на її базі з’явиться у продажу в другій половині 2026 року.
Марін Гьяя зазначив, що поточна лінійка Ford недостатньо насичена доступними моделями, необхідними для того, щоб бренд сприймався як по-справжньому масовий, особливо в умовах конкуренції з китайськими електромобілями. Платформа Skunkworks розробляється в основному для ринку США, але електромобілі на її базі з’являться і в Європі.
За версією Autocar, саме на цій архітектурі буде створено наступне покоління компактного кросовера Puma, яке переведуть на електротягу. Які ще моделі планує випускати Ford на цій платформі, поки що не уточнюється. Однак видання припускає, що концерн у другій половині десятиліття виведе на європейський ринок ідеологічних наступників колишніх бестселерів Focus та Fiesta.
Марін Гьяя зазначив, що в сегменті масових, відносно компактних моделей електромобілі будуть набувати все більшої популярності. Покупці таких авто вміють рахувати гроші, тому не пред’являють занадто багато вимог до розмірів автомобіля чи його комфорту. Крім того, ця аудиторія є найбільш чутливою до витрат на паливо, що може сприяти переходу на електромобілі.