Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) оголосила про закриття попереднього розслідування щодо близько 1,5 мільйона автомобілів Honda, яке стосувалося втрати потужності.
У листопаді 2022 року офіс розслідування дефектів NHTSA (ODI) розпочав перевірку моделей Honda CR-V та HR-V 2018-2022 років випуску з повним приводом після отримання скарг на заклинювання заднього диференціала. Деякі з цих скарг свідчили про блокування коліс без попередження під час руху. Водночас Honda заявила, що навіть у разі відмови диференціала автомобіль залишається стабільним і керованим.
При ламанні приводних валів через відмову диференціала автомобіль переходить у режим переднього приводу, зберігаючи можливість руху. ODI вирішила закрити розслідування, оскільки польові дані не вказували на небезпечні наслідки, а ремонт покривався гарантією виробника.
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…
До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…
На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…
Leave a Comment