Головна Новини Автокомпанії відмовилися робити авто безпечнішими: причини відмови

Автокомпанії відмовилися робити авто безпечнішими: причини відмови

Час читання: < 1 хв.
0
Автокомпанії відмовилися робити авто безпечнішими: причини відмови

Автомобільні виробники виступили проти нового правила Національного управління безпеки дорожнього руху (NHTSA), згідно з яким до 2029 року все нові легкові автомобілі в США повинні бути обладнані системою автоматичного екстреного гальмування (AEB).

“Альянс за автомобільні інновації”, до якого входять такі гіганти, як GM, VW і Toyota, заявив, що вимога забезпечити можливість автоматичної зупинки при швидкості до 100 км/год, використовуючи поточні технології AEB, неможливо виконати без ризику збільшення дорожньо-транспортних пригод. Представники Альянсу стверджують, що системи AEB активуватимуться заздалегідь у порівнянні з реакцією водія, що може призвести до збільшення аварій через зіткнення ззаду. Також наголошується, що виробники не бажають вкладати кошти у встановлення цих систем.

Генеральний директор Альянсу Джон Бозелла заявив у Конгресі, що заходи, запропоновані NHTSA, вимагатимуть встановлення дорожчих систем, які не принесуть покращень у безпеку водіїв чи пішоходів, за даними Reuters. NHTSA ухвалила це рішення у квітні після оцінки, яка показала, що обов’язкове впровадження AEB могло б запобігти смерті 360 людей щорічно. Це рішення базується на директиві Конгресу 2021 року, яка вимагає від NHTSA створити стандарти для AEB.

Також наголошується, що для оснащення автомобілів системою AEB будуть потрібні датчики та камери, яких немає у всіх моделях, що неминуче призведе до зростання витрат на виробництво. Оскільки галузевий стандарт ефективності AEB поки не встановлено, багато автомобілів з уже встановленою системою AEB не відповідають новим вимогам NHTSA. NHTSA також вимагає, щоб до 2029 року автомобілі могли розпізнавати пішоходів та автоматично гальмувати на швидкості до 72 км/год.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.