Євросоюз назвав розмір нових мит для китайських електромобілів

Час читання: < 1 хв.
0
Євросоюз назвав розмір нових мит для китайських електромобілів

Єврокомісія оцінила підсумки анонсованого деякий час тому розслідування та озвучила попередній розмір мит для електромобілів китайського виробництва. Ставка буде диференційованою залежно від бренду і становитиме від 17,4% до 38,1%. Нові мита почнуть стягувати на початку липня: комісія дає час операторам ринку підготуватися до нових умов.

Предметом розслідування Єврокомісії був ступінь залученості влади Китаю до справ кожного конкретного виробника — головним чином, наявність та масштаби держсубсидій. Залежно від них, варіюється розмір тарифу. Наприклад, для концерну BYD, який майже не співпрацює з державою, запровадять ставку 17,4%, а для Geely, чиї стосунки з владою країни трохи тісніші — 20%.

Концерн SAIC, який активно використав державне фінансування, отримав ставку 38,1%. Її ж поширять на електромобілі тих брендів, які не допомагали слідчим ЄС у їхній роботі. Решті фірм виставлять середньозважений тариф у 21%. У Єврокомісії особливо зазначили, що ці заходи не є загороджувальними, а покликані лише зрівняти умови конкуренції для європейських і китайських виробників.

Серед компаній, чиї електромобілі при ввезенні в ЄС будуть обкладатися митом за підвищеними ставками, названі, наприклад, Ora, Dongfeng, Nio, Voyah, Xpeng і Zeekr. Примітно, що до списку потрапили й колишні європейські бренди, які зараз входять до складу концернів з КНР — наприклад, Lotus, Polestar, Smart і MG.

На початку червня повідомлялося, що підвищення тарифів коштуватиме Китаю 4 мільярди доларів, а обсяги поставок електромобілів можуть скоротитися на чверть. Водночас ціла низка китайських фірм вже заявила про намір організувати власні виробництва у країнах Європи.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ПОШИРИТИ
Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.