Протягом десятиліть подушки безпеки розташовувалися в центрі рульового колеса будь-якого транспортного засобу, але ZF щойно представив нову подушку безпеки на рульовому колесі, що розкривається з верхнього боку колеса, що забезпечує більшу свободу дизайну.
Нове рульове колесо та подушка безпеки були створені ZF Lifetec , підрозділом компанії з систем пасивної безпеки. У разі аварії подушка безпеки спрацьовує від верхньої частини колеса і простягається нижче за верхній обод рульового колеса у бік водія. Автомобільний постачальник заявляє, що новий дизайн не ставить під загрозу безпеку і відкриває цілий світ можливостей для використання центральної частини рульового колеса.
Перше колесо ZF Lifetec з новою подушкою безпеки складається з однієї чорної глянсової панелі, що проходить по центру коліс. Він має безшовний, лаконічний дизайн і, як і у більшості автомобілів, кнопки для звукового сигналу, як і раніше, розташовані по центру. Автомобільні компанії могли б розвинути цю концепцію далі.
На початку цього року керівний склад Mitsubishi анонсував випуск великого позашляховика з трьома рядами сидінь,…
З червня Volkswagen ID. Buzz оснащується новим двигуном потужністю 286 к.с. замість попереднього на 204…
Mercedes-Benz оголосив про значне збільшення інвестицій у технології двигунів внутрішнього згоряння, плануючи витратити понад 14…
Tesla відкликає електричні пікапи Cybertruck через проблеми з роботою їх великого склоочисника. Деякі автомобілі мають…
Японський автоконцерн презентував концепт чотиримісного позашляховика з деталями корпусу, надрукованими на 3D-принтері. Матеріал, названий Tafnex,…
Ford Motor Co. планує випустити доступний електромобіль вартістю близько 30 000 доларів протягом найближчих двох…
Leave a Comment