Протягом десятиліть подушки безпеки розташовувалися в центрі рульового колеса будь-якого транспортного засобу, але ZF щойно представив нову подушку безпеки на рульовому колесі, що розкривається з верхнього боку колеса, що забезпечує більшу свободу дизайну.
Нове рульове колесо та подушка безпеки були створені ZF Lifetec , підрозділом компанії з систем пасивної безпеки. У разі аварії подушка безпеки спрацьовує від верхньої частини колеса і простягається нижче за верхній обод рульового колеса у бік водія. Автомобільний постачальник заявляє, що новий дизайн не ставить під загрозу безпеку і відкриває цілий світ можливостей для використання центральної частини рульового колеса.
Перше колесо ZF Lifetec з новою подушкою безпеки складається з однієї чорної глянсової панелі, що проходить по центру коліс. Він має безшовний, лаконічний дизайн і, як і у більшості автомобілів, кнопки для звукового сигналу, як і раніше, розташовані по центру. Автомобільні компанії могли б розвинути цю концепцію далі.
Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…
Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…
Skoda Elroq став найпопулярнішим електромобілем у Європі за підсумками жовтня - у 28 країнах було…
Тим, хто підбирає на вторинному ринку надійний корейський кросовер із бюджетом до 40 тисяч доларів,…
Skoda готує оновлення для моделей Kodiaq та Octavia: вже на початку 2026 року обидві комплектації…
Jeep планує можливе повернення моделі Renegade на європейський ринок у довгостроковій перспективі. За даними профільних…
Leave a Comment