Протягом десятиліть подушки безпеки розташовувалися в центрі рульового колеса будь-якого транспортного засобу, але ZF щойно представив нову подушку безпеки на рульовому колесі, що розкривається з верхнього боку колеса, що забезпечує більшу свободу дизайну.
Нове рульове колесо та подушка безпеки були створені ZF Lifetec , підрозділом компанії з систем пасивної безпеки. У разі аварії подушка безпеки спрацьовує від верхньої частини колеса і простягається нижче за верхній обод рульового колеса у бік водія. Автомобільний постачальник заявляє, що новий дизайн не ставить під загрозу безпеку і відкриває цілий світ можливостей для використання центральної частини рульового колеса.
Перше колесо ZF Lifetec з новою подушкою безпеки складається з однієї чорної глянсової панелі, що проходить по центру коліс. Він має безшовний, лаконічний дизайн і, як і у більшості автомобілів, кнопки для звукового сигналу, як і раніше, розташовані по центру. Автомобільні компанії могли б розвинути цю концепцію далі.
Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…
Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…
До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…
Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…
Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…
Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…
Leave a Comment