BMW M готує значні інновації в сегменті електромобілів, розробляючи унікальну чотиримоторну електричну силову установку, призначену спеціально для своїх спортивних моделей. Основний фокус компанії – продуктивність і керованість, без додавання екстравагантних функцій, таких як “розворот танка”, який є у Mercedes-Benz G-Class , або “краб-мод” у GMC Hummer EV.
Натомість, як заявив керівник BMW M Франціскус ван Меел, основна увага буде приділена реальним покращенням для водія, включаючи нову систему управління шасі, яка оптимізує розподіл потужності та покращує керованість. Ван Меел також підкреслив, що BMW M не буде використовувати штучні звукові ефекти для створення емоційного відгуку, на відміну від Hyundai з їх Ioniq 5 N , вважаючи, що натуральний зворотний зв’язок від автомобіля є критичним для справжнього задоволення від водіння.
Майбутні електромобілі BMW M будуть характеризуватись лінійною подачею потужності, яка є наріжним каменем продуктивності для цього бренду. За словами ван Меела, нові моделі не прагнутимуть вразити пасажирів своїм миттєвим прискоренням, як це часто буває у сучасних електромобілів, а будуть орієнтовані на збалансовану та передбачувану динаміку.
BMW платформа Neue Klasse, що розробляється, ляже в основу нових електричних моделей. Перший автомобіль на цій платформі, компактний кросовер, з’явиться наступного року, а до 2026 йому на зміну прийде седан, порівнянний за розмірами з 3-Series. Можливо, обидві моделі отримають версії M, що запропонує шанувальникам BMW новий рівень продуктивності та керованості.