У першому кварталі цього року продажі нових електромобілів у США показали помірне зростання. Тим не менш, Tesla зіткнулася зі зниженням кількості реєстрацій нових машин протягом двох послідовних місяців, як вказують дані S&P Global Mobility.
Після лідерства у секторі, Tesla спостерігає спад, незважаючи на значні знижки. Частка компанії на американському ринку нових електромобілів впала з 61,5% у березні минулого року до 52,4% цього року. Реєстрації впали на 12%, після 25% зниження у лютому, згідно зі звітом.
Десять провідних брендів з продажу електромобілів у США за березень 2024 року включають:
- Tesla: 50474 (52.37% частка ринку)
- Ford: 8 418 (8,73%)
- Hyundai: 5 686 (5,90%)
- BMW: 4 246 (4,41%)
- Kia: 3 800 (3,94%)
- Mercedes-Benz: 3 673 (3,81%)
- Rivian: 3 563 (3,70%)
- Chevrolet: 2 271 (2,36%)
- Volkswagen: 2 195 (2,28%)
- Nissan: 2 056 (2,13%)
Загальна кількість реєстрацій електромобілів у США зросла на 3,8%, тоді як продаж марок, що не належать до Tesla, збільшився на 28%. Ford значно відстає від Tesla, але реєстрація їх електромобілів збільшилася втричі за минулий рік завдяки популярності Mustang Mach-E і F-150 Lightning.
Hyundai та Kia також показали значне зростання, подвоївши продажі своїх електромобілів. Продаж Hyundai Iconic 5 збільшився на 53%, а Kia EV9 також сприяв поліпшенню показників. BMW та Mercedes-Benz досягли двозначного зростання з новими моделями. Експерти припускають, що Tesla може відновити свої позиції завдяки оновленню моделі Model 3 та нової версії цієї моделі, доступної з федеральними пільгами на електромобілі.