Компанія Genesis оголосила про розширення своєї лінійки електричних моделей у США, збільшивши присутність до 37 штатів та додавши 26 нових спеціалізованих дилерів. Це збільшить загальну кількість самостійних представництв бренду до 35, що дозволить Genesis дистанціюватися від Hyundai та запропонувати клієнтам рівень обслуговування, який можна порівняти з конкурентами зі США та Європи.
Клаудія Маркес, головний операційний директор Genesis Motor North America, зазначила, що з розширенням роздрібної мережі також збільшується доступність електромобілів, включаючи такі штати, як Алабама, Канзас, Орегон та Род-Айленд. Цей крок дозволить ще більшій кількості клієнтів познайомитися із відзначеними нагородами електромобілями Genesis.
Нові дилерські центри відкриються у штатах Нью-Йорк, Іллінойс, Джорджія, Техас, Оклахома та Каліфорнія, що розширить географію бренду. Примітно, що штати, де розширюється доступність електромобілів – Алабама, Канзас, Орегон та Род-Айленд – не збігаються з тими, де з’являться нові дилерські центри.
Аш Корсон, директор із планування продуктів Genesis USA , зазначив, що головне завдання полягає в тому, щоб познайомити більше людей із брендом. Він підкреслив, що продукція Genesis говорить сама за себе і після знайомства з маркою клієнти легко ухвалюють рішення про покупку. З новими дилерськими центрами та розширенням модельного ряду Genesis прагне стати більш впізнаваним і шанованим брендом розкішних автомобілів у США.