Categories: Новини

Україна отримає мільярди гривень для підвищення безпеки на дорогах

В п’ятницю, 21 вересня, в низці областей України стартує соціальна кампанія “Не жени, Україно!”, яка направлена на зменшення смертності на дорогах.

Про це йдеться на сайті Міністерства інфраструктури із посиланням на слова Володимира Омеляна.

Кампанія впроваджується у Житомирській, Івано-Франківській, Львівській, Харківській, Хмельницькій, Херсонській областях, а ще у містах Київ та Одеса.

«Міністерство інфраструктури за підтримки європейських партнерів розробило Національну Транспортну Стратегію до 2030 року. Одним із ключових пунктів цієї стратегії є зменшення смертності та травматизму на дорогах до 0 до 2030 року. Також ми вже реалізуємо Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні до 2020 року. Ця програма фінансується з Дорожнього фонду. Цьогоріч на безпеку доріг буде спрямовано 1,6 млрд. гривень., у 2019 році – 2,5 млрд. грн, у 2020 році – 3,4 млрд. грн. Разом з тим, ми хочемо привернути увагу учасників дорожнього руху до проблеми перевищення швидкості. Адже саме швидкість є одним з основних факторів ризику, який сприяє підвищенню кількості дорожньо-транспортних пригод зі смертельними наслідками. Люди повинні знати, що перевищення швидкості має наслідки для всіх – водіїв, пасажирів, пішоходів та велосипедистів. Життя людей в їх власних руках», – наголосив Володимир Омелян.

«Ми хочемо попередити громадян, щоб вони сфокусувалися та знизили швидкість, оскільки швидкість вбиває. Сьогодні ми закликаємо українців зменшити швидкість на наших дорогах. Я дякую нашим європейським партнерам за допомогу в розробці і реалізації цієї кампанії», – заявив очільник  Міністерства інфраструктури.

Спеціаліст  з транспорту Європейського Інвестиційного Банку (ЄІБ) в Україні Іштван Хайцінгер зазначив: «За підтримки Міністерства ми хочемо допомогти Україні запровадити європейські стандарти проектування доріг з урахуванням найвищих вимог до безпеки. І зараз дорожня безпека має стати найбільш пріоритетним напрямком наших спільних зусиль»

«Нове обмеження швидкості у 50 км/год, замість 60 км/год, дасть великий позитивний ефект і збереже багато життів, якщо учасники руху будуть чесно дотримуватися цього швидкісного режиму», – сказав один із ініціаторів проекту.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Фотошпигуни показали оновлений BMW X1 із дизайном у стилі Neue Klasse

BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…

05.09.2025

Honda прагне перевершити Volvo та стати найнадійнішим брендом у світі

Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…

05.09.2025

Чому влітку краще обирати А-95, а взимку можна заправлятися А-92

Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…

05.09.2025

Рендери показали, яким може стати Toyota Corolla Cross другої генерації

Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…

05.09.2025

Mercedes готує повернення кабріолету G-Class

Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…

05.09.2025

Hyundai Tucson наступного покоління хоче перевершити Toyota RAV4

Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…

05.09.2025