Новини

Водіїв штрафуватимуть за новими правилами: можна легко втратити права

Share

Після тривалої перерви Україна вирішила повернутися до ідеї штрафів для водіїв. Ця система вже була прийнята в минулому і має на меті змінити правила безпеки дорожнього руху.

За інформацією Міністерства внутрішніх справ, систему планують запровадити на законодавчому рівні. Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції України, висловив сподівання, що до цього питання повернуться і врешті-решт його буде впроваджено.

У період з 2015 по 2020 рік в Україні діяла подібна система, коли кожному водієві нараховувалося 150 балів на рік і 50 балів знімалося за порушення правил дорожнього руху. Однак попередні спроби впровадити цю систему в період між 2015 і 2020 роками зазнали невдачі через різні обставини, включаючи недостатню підготовку кадрів і відсутність необхідної інфраструктури, наприклад, автоматичних стаціонарних камер, і згодом були скасовані Зеленським.

Зараз, у зв’язку з постійним розвитком технологій та збільшенням кількості транспортних засобів, було прийнято рішення повернутися до цієї ідеї. Автори законопроєкту № 6502 пропонують систему, за якої водії, які накопичили певну кількість порушень за рік, будуть позбавлятися прав керування транспортними засобами. Законопроект вже зареєстрований у Верховній Раді, але ще не дійшов до остаточного розгляду.

Що таке система балів за порушення?

Згідно з документом, водії, які протягом року наберуть 12 і більше балів за порушення, можуть бути позбавлені водійських прав без рішення суду. Якщо водійське посвідчення видане на термін менше одного року, його можуть вилучити за вісім штрафних балів.

Наприклад, один штрафний бал може бути нарахований за непристебнутий ремінь безпеки або перевезення дитини без дитячого крісла. За більш серйозні порушення, такі як керування несправним транспортним засобом або проїзд на червоне світло, водій може отримати два або навіть три бали.

Автори законопроекту вважають, що навіть невелика кількість штрафних балів може стимулювати водіїв дотримуватися правил і уникати правопорушень, які загрожують безпеці дорожнього руху.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Вперше Bentley Mulliner випустив авто в рожевому кольорі

У міру збільшення виробничих потужностей Bentley збільшується ймовірність того, що її клієнти їздитимуть на однакових…

26.06.2025

Топ-7 доступних кросоверів із мінімальними витратами на утримання

Кросовери сьогодні дуже популярні в Україні, проте їхня ціна часто стає викликом для покупців. Саме…

26.06.2025

Заряджання електромобілів стало дорожчим за заправку бензином чи газом

У Німеччині вартість зарядки електромобілів наразі перевищує ціну бензину та дизельного палива, що може уповільнити…

26.06.2025

Чи обов’язково використовувати ручне гальмо під час зупинки

У правилах дорожнього руху прямо не прописано обов'язкове використання ручного гальма під час зупинки автомобіля.…

26.06.2025

Як і коли використовувати режим N в АКПП або варіаторі

Будь-який автомобіль з автоматичною трансмісією - чи то робот, АКПП або варіатор - окрім стандартних…

26.06.2025

Кабмін підвищив штраф за паркування на місцях для водіїв з інвалідністю до 5 100 гривень

Кабінет Міністрів підвищив розмір штрафів за безпідставне паркування на місцях, призначених для водіїв з інвалідністю,…

26.06.2025