Новини

Водіїв штрафуватимуть за новими правилами: можна легко втратити права

Share

Після тривалої перерви Україна вирішила повернутися до ідеї штрафів для водіїв. Ця система вже була прийнята в минулому і має на меті змінити правила безпеки дорожнього руху.

За інформацією Міністерства внутрішніх справ, систему планують запровадити на законодавчому рівні. Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції України, висловив сподівання, що до цього питання повернуться і врешті-решт його буде впроваджено.

У період з 2015 по 2020 рік в Україні діяла подібна система, коли кожному водієві нараховувалося 150 балів на рік і 50 балів знімалося за порушення правил дорожнього руху. Однак попередні спроби впровадити цю систему в період між 2015 і 2020 роками зазнали невдачі через різні обставини, включаючи недостатню підготовку кадрів і відсутність необхідної інфраструктури, наприклад, автоматичних стаціонарних камер, і згодом були скасовані Зеленським.

Зараз, у зв’язку з постійним розвитком технологій та збільшенням кількості транспортних засобів, було прийнято рішення повернутися до цієї ідеї. Автори законопроєкту № 6502 пропонують систему, за якої водії, які накопичили певну кількість порушень за рік, будуть позбавлятися прав керування транспортними засобами. Законопроект вже зареєстрований у Верховній Раді, але ще не дійшов до остаточного розгляду.

Що таке система балів за порушення?

Згідно з документом, водії, які протягом року наберуть 12 і більше балів за порушення, можуть бути позбавлені водійських прав без рішення суду. Якщо водійське посвідчення видане на термін менше одного року, його можуть вилучити за вісім штрафних балів.

Наприклад, один штрафний бал може бути нарахований за непристебнутий ремінь безпеки або перевезення дитини без дитячого крісла. За більш серйозні порушення, такі як керування несправним транспортним засобом або проїзд на червоне світло, водій може отримати два або навіть три бали.

Автори законопроекту вважають, що навіть невелика кількість штрафних балів може стимулювати водіїв дотримуватися правил і уникати правопорушень, які загрожують безпеці дорожнього руху.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Гібридний Hyundai Santa Fe 2024 року надійде у продаж за ціною близько 37 тис. доларів

В Австралії стартували продажі гібридного Hyundai Santa Fe 2024 року з ціною від 37 213 доларів.…

20.05.2024

Автоексперт розповів чому не завжди можна економити на паливі

Скотті Кілмер, Американський Автомеханік з 56-річним стажем, розповів про економію автомобілістів на паливі. У зв'язку…

20.05.2024

Відбулася прем’єра оновленого родстера Brabus 750 Bodo Buschmann Edition

Brabus 750 Bodo Buschmann Edition знову привертає увагу автолюбителів, повернувшись із оновленнями. Цей Mercedes-AMG SL…

20.05.2024

Пройшов дебют ультрарозкішного кросовера Mercedes-Maybach EQS First Class 680

Mercedes-Maybach EQS First Class 680 SUV, як його називає виробник, оцінюється в £200 860 (…

20.05.2024

Розкрито найбільш надійні кросовери станом на 2024 рік

Кросовери та позашляховики сьогодні є одними з найпопулярніших автомобілів на майже будь-якому світовому ринку. І…

20.05.2024

Дизельний Kia Sportage провалив тест на надійність: двигун зламався вже на 53000 км.

Німецьке видання Auto Bild займається тим, що щороку шукає найнадійніші автомобілі. При цьому журналісти спираються…

20.05.2024