Видання Automobile Magazine поділилося підсумками тест-драйву потенційного бестселера Dacia. До рук колег потрапив гібридний варіант E-Tech: у «Дастера» така система вперше, і це єдиний варіант без педалі зчеплення. «Бюджетник» групи Renault похвалили за прогрес у керованості та комфорті, але покритикували за шум, недоліки силової установки та невиразні гальма.
Новий Dacia Duster перейшов на більш сучасну платформу CMF-B, і з перших метрів очевидний значний прогрес у їздовому комфорті та відчуттях від водіння. У порівнянні з другим поколінням кросовера покращилася плавність ходу, стало точніше кермо. Французькі журналісти стверджують, що на ходу «бюджетник» справляє враження ретельно розробленого автомобіля.
За витратою палива до гібриду питань немає: 5,3 літри на 100 кілометрів у змішаному циклі. У місті і на трасі керування тягою логічне, хоча на високих оборотах мотор шумний. Однак недоліки системи E-Tech нікуди не поділися: при значному прискоренні батареї на 1,2 кіловат-години не вистачає, тому динаміка випаровується, те саме стосується руху в гору під навантаженням. Є нарікання до гальм: педаль реагує на натискання по-різному і плавно зупинитися непросто.
Французи відзначили, що жорсткий пластик у салоні нікуди не подівся, але це можна пробачити, адже Dacia Duster залишився дешевшим за однокласників. Топ-версія кросовера коштує 28,1 тисяч євро! Якщо відмовитися від частини опцій, то бензин-електричний варіант буде коштувати всього 26 600 євро: це на 2300-4300 євро дешевше за гібриди Renault Captur і Peugeot 2008. При цьому румунський кросовер зберіг видатний дорожній просвіт і просторий салон.