Categories: Новини

Експерт детально розповів, скільки коштує ввезення «євроблях» в Україну

Share

Автоперевізники, які заганяють в Україну машини з Європи, заробляють на кожній близько 500 доларів США.

Про це сайту politeka розповів перегонник Євген Трофимов.

За його словами, за реєстрацію автомобіля на якусь фірму треба віддати 100 доларів. Це в разі, якщо перегонник оформляє авто на себе. Коли ж оформляти зразу на покупця, то вийде вдвічі дорожче. 50 доларів з цих коштів йде за оформлення довіреності. Решту забирає фірма, яка, нібито, бере на роботу «нового співробітника».

Найчастіше, власниками «контор» є українці, які таким чином заробляють на життя.

Також Трофимов зазначив, що гроші потрібні ще для перереєстрації автомобіля, оформлення страховки і перетину кордону.

«Платити потрібно за все. По-перше, за офіційну перереєстрацію, яка, в Польщі обходиться близько 50 доларів. Потім за страховку, якщо вона закінчується. Це ще близько сотні доларів. Ну і, звичайно ж, гривень 200 доведеться віддати при перетині кордону нашим митникам. Якщо до цього додати проживання, харчування та паливо на дорогу, то мій чистий «навар» на одному авто становить трохи більше 500 доларів», – розповів автоперегонник.

28-річний киянин Олександр, який два роки займається «перегоном» автомобілів з Європи, також стверджує, що платити на митниці треба всім. За його словами, бандитів на дорогах він не боїться.

«Головний гоп-стоп – на українському кордоні на зворотному шляху, коли вже ввозиш машину. Буває, звичайно, що без зайвих питань проїжджаєш всі пункти контролю, але частіше платити доводиться кожному, починаючи від паспортного контролю і закінчуючи виїздом на шлагбаумі. Середня сума «мзди» – по 200 грн, або 20 злотих. Набігає близько 1000 грн», – розповів українець.

За його словами, в Польщі такого неподобства немає – навіть за пропозицію хабара можна сісти у в’язницю.

Найчастіше купують «Мерседес» і «Ауді», хоча надходять замовлення і на дешеві «Ланоси» за 1200 доларів і на дорогі Infinity (10-12 тисяч).

Олександр відзначає, що останнім часом його доходи скоротилися через безліч машин з простроченою реєстрацією. Такі можна купити за півціни. І хоча правоохоронці їх можуть відібрати в будь-який момент, а власника оштрафувати, народ все одно купує, так як головний критерій – дешевизна.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

З 1 травня водіям заборонено вимикати фари

Водії відіграють важливу роль у забезпеченні безпеки дорожнього руху, беручи на себе відповідальність за власну…

28.04.2024

Експерти виявили екологічну небезпеку від електричних автомобілів

За словами експерта, незважаючи на те, що електромобілі не виробляють викиди при експлуатації, процес їх…

28.04.2024

Аналітики: продажі електрокарів зростуть у 2024 році

Цього року очікується, що глобальний продаж електромобілів досягнуть 17 мільйонів одиниць, про це заявили в…

28.04.2024

Названі найбезпечніші марки авто у світі

Виробники авто постійно вдосконалюють технології, щоб зробити керування максимально безпечним. Зовнішній вигляд, ціна та комфорт…

28.04.2024

Bentley анонсувала новий лімітований спорткар

Влітку 2022 року, за дебютом відкритого спорткара Bentley Mulliner Bacalar, який відродив традицію виробництва ексклюзивних…

28.04.2024

У нового кросовера Kia Sorento 2024 виявлено небезпечні проблеми

У двох Kia Sorentos 2024 року випуску під час дилерського огляду було виявлено несправність гідропідсилювача…

28.04.2024