Categories: Новини

Експерт детально розповів, скільки коштує ввезення «євроблях» в Україну

Автоперевізники, які заганяють в Україну машини з Європи, заробляють на кожній близько 500 доларів США.

Про це сайту politeka розповів перегонник Євген Трофимов.

За його словами, за реєстрацію автомобіля на якусь фірму треба віддати 100 доларів. Це в разі, якщо перегонник оформляє авто на себе. Коли ж оформляти зразу на покупця, то вийде вдвічі дорожче. 50 доларів з цих коштів йде за оформлення довіреності. Решту забирає фірма, яка, нібито, бере на роботу «нового співробітника».

Найчастіше, власниками «контор» є українці, які таким чином заробляють на життя.

Також Трофимов зазначив, що гроші потрібні ще для перереєстрації автомобіля, оформлення страховки і перетину кордону.

«Платити потрібно за все. По-перше, за офіційну перереєстрацію, яка, в Польщі обходиться близько 50 доларів. Потім за страховку, якщо вона закінчується. Це ще близько сотні доларів. Ну і, звичайно ж, гривень 200 доведеться віддати при перетині кордону нашим митникам. Якщо до цього додати проживання, харчування та паливо на дорогу, то мій чистий «навар» на одному авто становить трохи більше 500 доларів», – розповів автоперегонник.

28-річний киянин Олександр, який два роки займається «перегоном» автомобілів з Європи, також стверджує, що платити на митниці треба всім. За його словами, бандитів на дорогах він не боїться.

«Головний гоп-стоп – на українському кордоні на зворотному шляху, коли вже ввозиш машину. Буває, звичайно, що без зайвих питань проїжджаєш всі пункти контролю, але частіше платити доводиться кожному, починаючи від паспортного контролю і закінчуючи виїздом на шлагбаумі. Середня сума «мзди» – по 200 грн, або 20 злотих. Набігає близько 1000 грн», – розповів українець.

За його словами, в Польщі такого неподобства немає – навіть за пропозицію хабара можна сісти у в’язницю.

Найчастіше купують «Мерседес» і «Ауді», хоча надходять замовлення і на дешеві «Ланоси» за 1200 доларів і на дорогі Infinity (10-12 тисяч).

Олександр відзначає, що останнім часом його доходи скоротилися через безліч машин з простроченою реєстрацією. Такі можна купити за півціни. І хоча правоохоронці їх можуть відібрати в будь-який момент, а власника оштрафувати, народ все одно купує, так як головний критерій – дешевизна.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні за незаконну зміну фар водії можуть залишитися без прав

В Україні водії все частіше потрапляють під адміністративну відповідальність не лише через штрафи, а й…

03.09.2025

Toyota розкрила комплектації RAV4 2026 року

Японська компанія нещодавно представила кросовер Toyota RAV4 2026 нового покоління. Тепер виробник розпочав підготовку автомобіля…

03.09.2025

Надійність понад все: японські SUV випереджають німецькі в довгостроковій експлуатації

Преміальні позашляховики поєднують комфорт, продуктивність і престиж, але для багатьох покупців вирішальним фактором залишається надійність.…

03.09.2025

Volkswagen представить свій новий бюджетний електрокросовер

Volkswagen готує до прем’єри новий електричний кросовер, який стане найдоступнішим SUV у лінійці бренду. Його…

03.09.2025

Чи дозволено проїжджати на червоне, якщо світлофор не працює

У житті водія трапляються ситуації, коли світлофор не працює або показує одночасно кілька сигналів, створюючи…

03.09.2025

Opel показав Corsa GSE Vision Gran Turismo: 800 к.с. і розгін за 2 секунди

Opel готує світову прем'єру концептуальної моделі Corsa GSE Vision Gran Turismo 2025, яку представлять на…

03.09.2025