Categories: Новини

Експерт детально розповів, скільки коштує ввезення «євроблях» в Україну

Share

Автоперевізники, які заганяють в Україну машини з Європи, заробляють на кожній близько 500 доларів США.

Про це сайту politeka розповів перегонник Євген Трофимов.

За його словами, за реєстрацію автомобіля на якусь фірму треба віддати 100 доларів. Це в разі, якщо перегонник оформляє авто на себе. Коли ж оформляти зразу на покупця, то вийде вдвічі дорожче. 50 доларів з цих коштів йде за оформлення довіреності. Решту забирає фірма, яка, нібито, бере на роботу «нового співробітника».

Найчастіше, власниками «контор» є українці, які таким чином заробляють на життя.

Також Трофимов зазначив, що гроші потрібні ще для перереєстрації автомобіля, оформлення страховки і перетину кордону.

«Платити потрібно за все. По-перше, за офіційну перереєстрацію, яка, в Польщі обходиться близько 50 доларів. Потім за страховку, якщо вона закінчується. Це ще близько сотні доларів. Ну і, звичайно ж, гривень 200 доведеться віддати при перетині кордону нашим митникам. Якщо до цього додати проживання, харчування та паливо на дорогу, то мій чистий «навар» на одному авто становить трохи більше 500 доларів», – розповів автоперегонник.

28-річний киянин Олександр, який два роки займається «перегоном» автомобілів з Європи, також стверджує, що платити на митниці треба всім. За його словами, бандитів на дорогах він не боїться.

«Головний гоп-стоп – на українському кордоні на зворотному шляху, коли вже ввозиш машину. Буває, звичайно, що без зайвих питань проїжджаєш всі пункти контролю, але частіше платити доводиться кожному, починаючи від паспортного контролю і закінчуючи виїздом на шлагбаумі. Середня сума «мзди» – по 200 грн, або 20 злотих. Набігає близько 1000 грн», – розповів українець.

За його словами, в Польщі такого неподобства немає – навіть за пропозицію хабара можна сісти у в’язницю.

Найчастіше купують «Мерседес» і «Ауді», хоча надходять замовлення і на дешеві «Ланоси» за 1200 доларів і на дорогі Infinity (10-12 тисяч).

Олександр відзначає, що останнім часом його доходи скоротилися через безліч машин з простроченою реєстрацією. Такі можна купити за півціни. І хоча правоохоронці їх можуть відібрати в будь-який момент, а власника оштрафувати, народ все одно купує, так як головний критерій – дешевизна.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Peugeot готує до випуску електричний 208 GTi

Peugeot готується повернути легендарну лінійку GTi, випустивши спортивний хетчбек, який стане найпотужнішою модифікацією електричного e-208.…

27.03.2025

Що означають різнокольорові крапки на боковинах шин і смужки на протекторі

На шинах автомобілів часто можна побачити різнокольорові крапки та інші маркування, які можуть викликати питання…

27.03.2025

У відповідь на мита Трампа Канада припиняє субсидії для Tesla на електромобілі

Канадське міністерство торгівлі заявило про заморожування виплат за програмою субсидування реалізації електричних автомобілів Tesla. За…

27.03.2025

У Volkswagen пояснили, чому повертають до автомобілів фізичні кнопки

Як заявив керівник дизайнерського напрямку компанії Volkswagen Андреас Міндт, водії зможуть використовувати багато функцій майбутніх…

27.03.2025

Голландський власник BMW iX5 розкрив вартість заправки воднем

Незважаючи на низьку популярність автомобілів, що працюють на водневих паливних елементах, деякі великі автовиробники не…

27.03.2025

В ЄС водії, що порушили правила, ризикують втратити водійські права

Євросоюз планує ввести нові правила, згідно з якими водії, які вчинили серйозне правопорушення, втратять право…

27.03.2025