Новини

Водії відмовляються від ГБО та знімають обладнання з авто

Share

Перехід на газове паливо не завжди є вигідним з фінансової точки зору. Багато водіїв, ретельно зваживши всі плюси та мінуси, не роблять вибір на користь газобалонного обладнання для своїх автомобілів. Експерти назвали сім недоліків ГБО, через які автовласники відмовляються переходити на газ, інформує SUV News.

Газобалонне обладнання не підходить для власників компактних автомобілів класу B або C, оскільки це призведе до втрати багажного відділення, яке буде зайняте балоном. Можливо встановити тороїдальний балон у нішу запасного колеса, але це призведе до того, що запасне колесо займе частину багажника.

Якщо ваш автомобіль з газовим обладнанням знаходиться в підземному гаражі, слід бути особливо уважним. Багато паркінгів забороняють паркування таких автомобілів через можливий ризик витоку газу, який, бувши важчим за повітря, може накопичуватися внизу.

Якщо ваш автомобіль на гарантії, то встановлення газового обладнання може порушити умови гарантії, оскільки виробники забороняють внесення будь-яких змін у конструкцію автомобіля.

Машина, що часто використовується для коротких поїздок, може не виграти від переходу на газ. Економія на ГБО при невеликих пробігах може бути незначною. Такий перехід вимагає додаткових витрат на придбання, встановлення та легалізацію, кожна з яких становить значну суму і повертається тільки через 4-5 років.

При переході на газ можна втратити динаміку. Двигун, розрахований на роботу на бензині, не зможе повністю використовувати свій потенціал при роботі на газі. Також, відсутність розвиненої мережі газових заправок у регіоні може стати причиною відмови від ГБО.

Газове паливо ефективне переважно для комерційного транспорту з великими пробігами. Проте для звичайного водія ситуація може бути не такою очевидною. Окрім витрат на паливо, які не є єдиними витратами на автомобіль, варто враховувати витрати на обслуговування та ремонт. Обслуговування та ремонт авто з ГБО часто виявляються складнішими та дорожчими, ніж у звичайного бензинового. Крім того, навіть при однаковому пробігу знос у машини з встановленою системою ГБО може бути вищим, ніж у авто на штатному паливі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ГБО

Останні записи

Lexus оголосив про повний перехід на електромобілі до 2035 року

До 2035 року Lexus планує збільшити світові продажі електромобілів BEV на 100%, що свідчить про…

17.06.2025

Skoda Epiq вперше вийшов на дорожні випробування: перші фото

Чеська компанія розпочала дорожні випробування нового електричного кросовера Skoda Epiq 2026 року. Це буде один…

17.06.2025

Офіційно представлено новий кросовер Nissan Leaf 2026 року (ФОТО)

Після низки анонсів і "шпигунських" фотографій японська компанія представила новий електричний кросовер Nissan Leaf 2026…

17.06.2025

Honda готує можливого наступника Honda e

На Фестиваль швидкості в британському Гудвуді, який відбудеться в липні, Honda привезе концепт під назвою…

17.06.2025

Експерти назвали недоліки хетчбека Mazda 3

Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі…

17.06.2025

Спека в машині: як знизити температуру в салоні й уберегти техніку

З настанням літа багато українських автомобілістів стикаються з проблемою спеки: салон авто, залишеного під прямими…

17.06.2025