Новини

Водії відмовляються від ГБО та знімають обладнання з авто

Share

Перехід на газове паливо не завжди є вигідним з фінансової точки зору. Багато водіїв, ретельно зваживши всі плюси та мінуси, не роблять вибір на користь газобалонного обладнання для своїх автомобілів. Експерти назвали сім недоліків ГБО, через які автовласники відмовляються переходити на газ, інформує SUV News.

Газобалонне обладнання не підходить для власників компактних автомобілів класу B або C, оскільки це призведе до втрати багажного відділення, яке буде зайняте балоном. Можливо встановити тороїдальний балон у нішу запасного колеса, але це призведе до того, що запасне колесо займе частину багажника.

Якщо ваш автомобіль з газовим обладнанням знаходиться в підземному гаражі, слід бути особливо уважним. Багато паркінгів забороняють паркування таких автомобілів через можливий ризик витоку газу, який, бувши важчим за повітря, може накопичуватися внизу.

Якщо ваш автомобіль на гарантії, то встановлення газового обладнання може порушити умови гарантії, оскільки виробники забороняють внесення будь-яких змін у конструкцію автомобіля.

Машина, що часто використовується для коротких поїздок, може не виграти від переходу на газ. Економія на ГБО при невеликих пробігах може бути незначною. Такий перехід вимагає додаткових витрат на придбання, встановлення та легалізацію, кожна з яких становить значну суму і повертається тільки через 4-5 років.

При переході на газ можна втратити динаміку. Двигун, розрахований на роботу на бензині, не зможе повністю використовувати свій потенціал при роботі на газі. Також, відсутність розвиненої мережі газових заправок у регіоні може стати причиною відмови від ГБО.

Газове паливо ефективне переважно для комерційного транспорту з великими пробігами. Проте для звичайного водія ситуація може бути не такою очевидною. Окрім витрат на паливо, які не є єдиними витратами на автомобіль, варто враховувати витрати на обслуговування та ремонт. Обслуговування та ремонт авто з ГБО часто виявляються складнішими та дорожчими, ніж у звичайного бензинового. Крім того, навіть при однаковому пробігу знос у машини з встановленою системою ГБО може бути вищим, ніж у авто на штатному паливі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ГБО

Останні записи

SEAT готує електромобіль вартістю 20 тисяч євро

За слова Гріффітса, група SEAT зосереджена на популяризації бренду Cupra, оскільки він приносить більший прибуток, однак,…

10.05.2024

Volkswagen відмовиться від моделей GTX на користь повернення до знаків GTI та R

Через три роки після відродження шильдика GTX для позначення продуктивних версій електричних моделей сімейства ID,…

10.05.2024

У США побільшає електромобілів, які можна купити з держпідтримкою

Міністерство фінансів та Податкове управління США скоригували перелік вимог до виробників електромобілів, які розраховують продавати…

10.05.2024

Dacia підготує суперника Volkswagen Golf

Компанія Dacia готує на найближчі роки чимало новинок, однією з яких є проект недорогої моделі…

10.05.2024

Експерти розповіли, яке полірування не нашкодить кузову

Напевно, кожен, хто в теплу пору на дачі сам миє машину, періодично працює і з…

10.05.2024

В мережу потрапили свіжі новини про позашляховик Land Rover Discovery 2025 року

Третє покоління Discovery надто довго є на ринку. У жовтні наступного року виповниться вісім років…

10.05.2024