Новини

Водії відмовляються від ГБО та знімають обладнання з авто

Перехід на газове паливо не завжди є вигідним з фінансової точки зору. Багато водіїв, ретельно зваживши всі плюси та мінуси, не роблять вибір на користь газобалонного обладнання для своїх автомобілів. Експерти назвали сім недоліків ГБО, через які автовласники відмовляються переходити на газ, інформує SUV News.

Газобалонне обладнання не підходить для власників компактних автомобілів класу B або C, оскільки це призведе до втрати багажного відділення, яке буде зайняте балоном. Можливо встановити тороїдальний балон у нішу запасного колеса, але це призведе до того, що запасне колесо займе частину багажника.

Якщо ваш автомобіль з газовим обладнанням знаходиться в підземному гаражі, слід бути особливо уважним. Багато паркінгів забороняють паркування таких автомобілів через можливий ризик витоку газу, який, бувши важчим за повітря, може накопичуватися внизу.

Якщо ваш автомобіль на гарантії, то встановлення газового обладнання може порушити умови гарантії, оскільки виробники забороняють внесення будь-яких змін у конструкцію автомобіля.

Машина, що часто використовується для коротких поїздок, може не виграти від переходу на газ. Економія на ГБО при невеликих пробігах може бути незначною. Такий перехід вимагає додаткових витрат на придбання, встановлення та легалізацію, кожна з яких становить значну суму і повертається тільки через 4-5 років.

При переході на газ можна втратити динаміку. Двигун, розрахований на роботу на бензині, не зможе повністю використовувати свій потенціал при роботі на газі. Також, відсутність розвиненої мережі газових заправок у регіоні може стати причиною відмови від ГБО.

Газове паливо ефективне переважно для комерційного транспорту з великими пробігами. Проте для звичайного водія ситуація може бути не такою очевидною. Окрім витрат на паливо, які не є єдиними витратами на автомобіль, варто враховувати витрати на обслуговування та ремонт. Обслуговування та ремонт авто з ГБО часто виявляються складнішими та дорожчими, ніж у звичайного бензинового. Крім того, навіть при однаковому пробігу знос у машини з встановленою системою ГБО може бути вищим, ніж у авто на штатному паливі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ГБО

Останні записи

Honda готує новий компактний кросовер для розвиваючих ринків

Honda продовжує зміцнювати свої позиції на ринках, що розвиваються, і готує новий компактний кросовер початкового…

01.11.2025

Вибір уживаного автомобіля: чому пробіг не головне

Вибір уживаного автомобіля - серйозний крок, і одним із ключових показників при оцінці машини є…

01.11.2025

Як зменшити витрату пального взимку: прості поради для водіїв

Взимку багато водіїв помічають, що їхній автомобіль починає витрачати більше пального. Здається, що маршрути ті…

01.11.2025

Названо найнадійніші автомобільні бренди 2025 року

Рівень надійності сучасних автомобілів суттєво відрізняється залежно від виробника. Експерти порталу WhatCar провели масштабне дослідження,…

01.11.2025

П’ять найпоширеніших помилок при покупці авто з пробігом

Придбання автомобіля з пробігом може бути вигідним, але часто приховує фінансові ризики, якщо не врахувати…

01.11.2025

Як обрати якісний антифриз і не зіпсувати двигун

У сучасному світі автовласники стикаються з величезною кількістю охолоджувальних рідин - на полицях магазинів можна…

01.11.2025