Головний інженер проектів Prado та 4Runner Кейта Моріцу розповів Motor1.com причини такого рішення. Фахівець заявив, що Land Cruiser – це Land Cruiser, і у нього своя індивідуальність, натякнувши – заводських офф-роуд пакетів у моделі не з’явиться. Ті, хто хоче підкорювати бездоріжжя, можуть звернути увагу на Toyota 4Runner – має комплектації TRD Pro і Trailhunter.
Представник Toyota говорив про різницю у позиціонуванні 4Runner та Land Cruiser Prado на північноамериканському ринку, але можна очікувати, що для «глобальної» моделі це теж буде справедливо. Просто за межами США роль 4Runner за кілька років довірять новому поколінню Fortuner. Цікаво, що «старший» Land Cruiser 300 теж не має комплектацій TRD Pro і Trailhunter, зате є «спортивний» пакет GR Sport.
Хоча у каталозі Toyota не буде позашляхових опцій для Land Cruiser Prado 250, проблеми з адаптацією всюдихода до офф-роуду навряд чи виникнуть. У цьому можна переконатися на прикладі “родинного” Lexus GX 550 Overtrail або самостійно підібрати компоненти від соплатформного пікапа Tacoma TRD Pro. Американські журналісти вважають, що Land Cruiser Prado 250 з 33-дюймовими колесами та ліфтом підвіски обов’язково з’явиться у варіанті від тюнінг-ательє.
Представник Toyota підкреслює, що у покупців 4Runner і Land Cruiser Prado різні цілі, але в США популярність «старшої» моделі може залежати від різниці в ціні з більш доступним 4Runner. Поки прайс-лист не розкритий, але журналісти побоюються, що порівнюючи гібридні версії, що багато оснащені, значно заощадити не вдасться.
Leave a Comment