Новини

Абсолютно новий Toyota Hilux: топ-менеджер випадково проговорився про термін його прем’єри

Share

Чинна, восьма генерація популярного японського пікапа Toyota Hilux справила дебют у далекому 2015 році. Через п’ять років машина пережила рестайлінг, а на початку 2024 ще одну невелику модернізацію. Незважаючи на цілий комплекс змін, що дісталися Hilux в останньому оновленні, автомобіль вважається помітно застарілим і потребує змін поколінь.

Коли варто чекати появи нового Toyota Hilux напередодні розповіли журналісти провідного ЗМІ країни, для якої ця модель здебільшого і була створена – Австралії.

Портал CarsGuide узяв невелике інтерв’ю у керівника місцевого офісу Toyota, в якому топ-менеджер, ймовірно, випадково розкрив терміни прем’єри дев’ятого покоління Hilux.

Відповідаючи на запитання, чи може новий «Хайлакс» зберегти свій дизельний мотор в умовах посилення норм викидів, віце-президент Toyota Australia з продажу та маркетингу недвозначно заявив таке:

“Щоб це дізнатися, вам доведеться почекати до 2025 року”.

Слова топ-менеджера “Тойоти” можна інтерпретувати як підтвердження чуток про те, що машина дебютує наступного року, але на цьому вся офіційна інформація про модель закінчується.

Незважаючи на те, що один із керівників компанії не став говорити про те, який двигун буде рухати новий Hilux, австралійська преса впевнена, що їм може виявитися бензиново-гібридний силовий агрегат i-Force Max, який дебютує в новому Land Cruiser Prado ( 250).

До його складу входить 2,4-літровий бензиновий турбомотор, що працює у зв’язці з електричним двигуном потужністю 36 кВт, який у свою чергу інтегрований у 8-швидкісну коробку передач. Максимальна віддача такого тандему дорівнює 437 кінським силам і 630 Нм моменту, що крутить.

Продуктивності силової установки має бути достатньо для того, щоб забезпечувати новому Hilux буксирувальну потужність до 2,7 тонни.

Головними конкурентами на австралійському ринку для наступної генерації Toyota Хайлакс стануть Isuzu D-Max і Ford Ranger.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Водіям пояснили, чому для доливання в ДВЗ можна використовувати будь-яку оливу

Зараз продається велика кількість моторних масел, які різняться за складом та технічними характеристиками. Багато автовласників…

07.11.2024

Нове Volvo EX30 офіційно з’явився в продажу (ФОТО)

Volvo представила модель EX30 влітку 2023 року і спочатку її планували випустити в Америці цього…

07.11.2024

Hyundai Palisade другого покоління пройшов випробування в лісі та на снігу

Презентований у 2018 році семимісний позашляховик Palisade став флагманом SUV-гами Hyundai. 2022 року машина пройшла…

07.11.2024

BMW анонсувала дебют кількох новинок

6 листопада BMW оголосила про свій склад на автосалоні у Гуанчжоу 2024 року, який відкриється…

07.11.2024

Власник таксопарку розповів, у чому переваги механіки над автоматом

Суперечки у тому, яка трансмісія краще, механічна чи автоматична, не згасають з появи варіанта, що…

07.11.2024

Mazda відкликає понад 150 тисяч своїх найпопулярніших кросоверів

Японський автовиробник Mazda за останні 10 років зробив величезний ривок уперед, випускаючи одні з найкращих…

07.11.2024