Багато потенційних покупців електромобілів не переходять на такий вид машин, чекаючи на момент, коли для них розроблять новий, більш продуктивний варіант тягових батарей.
Роботи над ними ведуться та близькі до завершення. Проте, як мінімум, одна людина з цієї сфери вважає, що нова технологія може обернутися для багатьох автовиробників проблемами з безпекою.
Засновник найбільшого у світі постачальника літій-іонних акумуляторів (компанія CATL) Робін Цзен, також гендиректор цієї фірми, заявив, що твердотільні батареї виявляться непрактичними і небезпечними. А ще, на його думку, технологія таких акумуляторів ненадійна і не має належної довговічності.
Якраз твердотільні батареї розглядаються автовиробниками (зокрема Toyota) як «священний Грааль» у світі електрокарів. Акумулятори повинні дозволити значною мірою збільшити запас ходу електричок, а також забезпечити їх прискорену зарядку.
Крім того, очікується, що вони будуть дешевшими, ніж літій-іонні батареї, що підвищить доступність електромобілів, а значить усуне ще один ключовий бар’єр для таких машин з боку потенційних покупців.
Міністерство внутрішніх справ України повідомило, що популярні серед водіїв індивідуальні номерні знаки знову доступні для…
Головна автомобільна новина для ринку США: покупка Volkswagen ID.4 2023 зараз може стати відмінною угодою…
Лінійку флагманського Renault Rafale 2024 поповнила топова спортивна версія E-Tech 4x4 300 HP. Купе-кросовер є найшвидшою…
Компанія Honda розповіла про плани щодо розвитку свого електричного напрямку. З 2026 року почнеться глобальне…
У світі знову спостерігається попит на рамні позашляховики, що змушує багатьох автовиробників не тільки не…
Bentley готується представити четверте покоління свого знакового Continental GT . Новий розкішний гран-турер отримає оновлену…
Leave a Comment