Багато потенційних покупців електромобілів не переходять на такий вид машин, чекаючи на момент, коли для них розроблять новий, більш продуктивний варіант тягових батарей.
Роботи над ними ведуться та близькі до завершення. Проте, як мінімум, одна людина з цієї сфери вважає, що нова технологія може обернутися для багатьох автовиробників проблемами з безпекою.
Засновник найбільшого у світі постачальника літій-іонних акумуляторів (компанія CATL) Робін Цзен, також гендиректор цієї фірми, заявив, що твердотільні батареї виявляться непрактичними і небезпечними. А ще, на його думку, технологія таких акумуляторів ненадійна і не має належної довговічності.
Якраз твердотільні батареї розглядаються автовиробниками (зокрема Toyota) як «священний Грааль» у світі електрокарів. Акумулятори повинні дозволити значною мірою збільшити запас ходу електричок, а також забезпечити їх прискорену зарядку.
Крім того, очікується, що вони будуть дешевшими, ніж літій-іонні батареї, що підвищить доступність електромобілів, а значить усуне ще один ключовий бар’єр для таких машин з боку потенційних покупців.
Volkswagen розкрив базовий Teramont нового покоління. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії та характеристики…
Зима в Україні вже повноцінно набирає обертів, і водії стикаються з новими викликами. Перш ніж…
Багато водіїв чули, що при паркуванні автомобіля кермо треба залишати в прямому положенні. Давайте розберемося,…
Якщо лючок бензобака вашого автомобіля раптово перестав відкриватися, не варто панікувати - рішення може бути…
Tesla підвищила ціни на свої автомобілі Model S у США. Базова версія з повним приводом…
У Статистичному огляді світової енергетики, підготовленому експертами інституту World Energy, йдеться, що у 2023 році…
Leave a Comment