Багато потенційних покупців електромобілів не переходять на такий вид машин, чекаючи на момент, коли для них розроблять новий, більш продуктивний варіант тягових батарей.
Роботи над ними ведуться та близькі до завершення. Проте, як мінімум, одна людина з цієї сфери вважає, що нова технологія може обернутися для багатьох автовиробників проблемами з безпекою.
Засновник найбільшого у світі постачальника літій-іонних акумуляторів (компанія CATL) Робін Цзен, також гендиректор цієї фірми, заявив, що твердотільні батареї виявляться непрактичними і небезпечними. А ще, на його думку, технологія таких акумуляторів ненадійна і не має належної довговічності.
Якраз твердотільні батареї розглядаються автовиробниками (зокрема Toyota) як «священний Грааль» у світі електрокарів. Акумулятори повинні дозволити значною мірою збільшити запас ходу електричок, а також забезпечити їх прискорену зарядку.
Крім того, очікується, що вони будуть дешевшими, ніж літій-іонні батареї, що підвищить доступність електромобілів, а значить усуне ще один ключовий бар’єр для таких машин з боку потенційних покупців.
Tesla розглядає можливість повернення до проєкту компактного електромобіля, який раніше був скасований у 2024 році.…
Коли мова заходить про автомобілі, здатні довезти водія та пасажирів із точки "А" в точку…
Німецький автовиробник вирішив не відставати від Tesla та представив нову, більш доступну версію електричного Mercedes-Benz…
Як доглядати автомобіль під час простою - питання, яке хвилювало водіїв у всі часи. Раніше…
Глава Peugeot пояснив, що повільні продажі електромобілів у компанії пов'язані з високою популярністю бренду в…
Компанія Land Rover розширює лінійку Defender, готуючи абсолютно нову модель - компактний електричний позашляховик, який…
Leave a Comment