Багато потенційних покупців електромобілів не переходять на такий вид машин, чекаючи на момент, коли для них розроблять новий, більш продуктивний варіант тягових батарей.
Роботи над ними ведуться та близькі до завершення. Проте, як мінімум, одна людина з цієї сфери вважає, що нова технологія може обернутися для багатьох автовиробників проблемами з безпекою.
Засновник найбільшого у світі постачальника літій-іонних акумуляторів (компанія CATL) Робін Цзен, також гендиректор цієї фірми, заявив, що твердотільні батареї виявляться непрактичними і небезпечними. А ще, на його думку, технологія таких акумуляторів ненадійна і не має належної довговічності.
Якраз твердотільні батареї розглядаються автовиробниками (зокрема Toyota) як «священний Грааль» у світі електрокарів. Акумулятори повинні дозволити значною мірою збільшити запас ходу електричок, а також забезпечити їх прискорену зарядку.
Крім того, очікується, що вони будуть дешевшими, ніж літій-іонні батареї, що підвищить доступність електромобілів, а значить усуне ще один ключовий бар’єр для таких машин з боку потенційних покупців.
Китайська корпорація Xiaomi готується до початку продажу нового різновиду свого електрокара SU7. Новинка отримає приставку…
Хоча розмірений стиль водіння може скоротити витрату палива та знизити знос двигуна, в деяких випадках…
Друге покоління Mazda CX-5 наступного тижня відсвяткує восьмиріччя. У цей кросовер все ще значиться в…
Поліцейські регулярно проводять спеціальні рейди, спрямовані на виявлення нетверезих водіїв. Вони, як і раніше, становлять…
Якщо водієві здається, що витрати на бензин стали надто відчутними, є сенс задуматися, як знизити…
Холоди в країну прийшли раптово, при цьому кожен автовласник задумався про необхідність придбання незамерзлої рідини…
Leave a Comment