Багато потенційних покупців електромобілів не переходять на такий вид машин, чекаючи на момент, коли для них розроблять новий, більш продуктивний варіант тягових батарей.
Роботи над ними ведуться та близькі до завершення. Проте, як мінімум, одна людина з цієї сфери вважає, що нова технологія може обернутися для багатьох автовиробників проблемами з безпекою.
Засновник найбільшого у світі постачальника літій-іонних акумуляторів (компанія CATL) Робін Цзен, також гендиректор цієї фірми, заявив, що твердотільні батареї виявляться непрактичними і небезпечними. А ще, на його думку, технологія таких акумуляторів ненадійна і не має належної довговічності.
Якраз твердотільні батареї розглядаються автовиробниками (зокрема Toyota) як «священний Грааль» у світі електрокарів. Акумулятори повинні дозволити значною мірою збільшити запас ходу електричок, а також забезпечити їх прискорену зарядку.
Крім того, очікується, що вони будуть дешевшими, ніж літій-іонні батареї, що підвищить доступність електромобілів, а значить усуне ще один ключовий бар’єр для таких машин з боку потенційних покупців.
Renault може повернути двигун внутрішнього згоряння у модель Megane. Про це повідомляють французькі медіа, зазначаючи,…
З 1 листопада на дорогах України знову діє звичний режим обмеження швидкості. Якщо влітку на…
Фахівці автомобільного видання Carbuzz склали рейтинг найдовговічніших німецьких автомобілів, здатних без серйозних поломок подолати 480…
Електричний хетчбек Nissan LEAF третього покоління, який дебютує у 2026 році, продемонстрував набагато більший запас…
Видання TopSpeed назвало шість найнадійніших і найбільш довговічних двигунів сучасності. Усі вони відзначилися високим ресурсом,…
Cadillac повністю розпродав запланований на 2025 рік тираж ультралюксових електромобілів Celestiq і вже відкрив прийом…
Leave a Comment