Молоді покупці електромобілів хочуть доступні моделі, а не пікапи

Час читання: < 1 хв.
0

Найбільш лояльними до електромобілів зараз є наймолодші покупці, але вони не мають можливості пересідати на електромобілі через їхню вартість. Такого висновку дійшли аналітики Edmunds під час власного дослідження. Зазначається також, що занепокоєння потенційних власників щодо запасу ходу електромобіля, найімовірніше, перебільшено.

90% учасників дослідження віком від 18 до 24 років висловили готовність пересісти на електромобілі, але потенційні покупці чекають на появу більш доступних пропозицій. 25% респондентів заявили, що готові витратити на покупку електромобіля від 30 до 40 тисяч доларів, ще 22% – не більше ніж 30 тисяч. Водночас, за даними Edmunds, на ринку США зараз є лише чотири моделі електромобілів з ціною в діапазоні 30–40 тисяч доларів, а в середньому електромобіль у 2023 році коштував 61,7 тисяч доларів.

Високі ціни на електромобілі багато в чому пояснюються необхідністю встановлення дорогих акумуляторів, які забезпечують запас ходу, який можна порівняти з паливними автомобілями. Згідно з опитуванням Edmunds, 24% потенційних власників батарейного транспорту влаштував би запас ходу менше 100 миль (160 кілометрів), ще 22% готові купити електромобіль з пробігом без підзаряджання в межах 200 миль (320 кілометрів). Тільки 17% респондентів потребують автомобіля, здатного проїхати понад 400 миль (644 кілометри).

Реклама

Захоплення виробників електромобілів пікапами також, за версією Edmunds, слабко співвідноситься з ринковими реаліями. У переважній більшості покупці хотіли б володіти електричним кросовером чи седаном, а частку шанувальників електропікапів довелося лише 10%.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!