Популярність Tesla серед потенційних покупців у Сполучених Штатах знижується. Це свідчить опитування, проведене компанією Caliber. Зниження інтересу частково пов’язане з поляризуючою фігурою генерального директора Ілона Маска. Незважаючи на сильне зростання продажів минулого року, завдяки агресивному зниженню цін, від виробника електромобілів очікують слабкі результати квартальних продажів.
Показник «розгляду» Tesla впав до 31% у лютому, що вдвічі менше за його пік у 70% у листопаді 2021 року, коли Caliber почала відслідковувати інтерес споживачів до бренду. При цьому показники Mercedes, BMW та Audi, що випускають як автомобілі на бензині, так і електромобілі, трохи зросли, досягнувши 44-47%.
Caliber вказує на сильний зв’язок між репутацією Tesla та Маска як одну з причин зниження показників. Опитування компанії показало, що 83% американців асоціюють Маска з Tesla. П’ять експертів у галузі маркетингу, опитувань та автомобілів заявили, що суперечки, пов’язані з політикою Маска та його публічними заявами, негативно впливають на бренд та попит на Tesla. Економічні побоювання, відсутність доступних нових моделей і зростаюча конкуренція від дешевших брендів, таких як китайська BYD, також чинять тиск на Tesla.
Продажі електромобілів у США, за прогнозами, збільшаться на 15% у першому кварталі цього року. Продажі Tesla, як очікується, зростуть лише на 3%.
У січні 2025 року в Україні сталося 1657 дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 235 осіб…
Поява актуального четвертого покоління моделі Mazda 3 (BP) датована кінцем 2018 року. Головним ринком збуту…
В Україні водійське посвідчення видається строком на 30 років, проте у разі зміни особистих даних,…
Toyota подала заявку на новий товарний знак Land Cruiser FJ в Японії наприкінці 2023 року,…
Британська компанія анонсувала майбутню презентацію спеціальної версії позашляховика Range Rover Sport 2025 під назвою Tibetan…
Компанія Audi активно працює над новим кросовером Audi Q9 2026, який має стати найбільшою моделлю…
Leave a Comment