Популярність Tesla серед потенційних покупців у Сполучених Штатах знижується. Це свідчить опитування, проведене компанією Caliber. Зниження інтересу частково пов’язане з поляризуючою фігурою генерального директора Ілона Маска. Незважаючи на сильне зростання продажів минулого року, завдяки агресивному зниженню цін, від виробника електромобілів очікують слабкі результати квартальних продажів.
Показник «розгляду» Tesla впав до 31% у лютому, що вдвічі менше за його пік у 70% у листопаді 2021 року, коли Caliber почала відслідковувати інтерес споживачів до бренду. При цьому показники Mercedes, BMW та Audi, що випускають як автомобілі на бензині, так і електромобілі, трохи зросли, досягнувши 44-47%.
Caliber вказує на сильний зв’язок між репутацією Tesla та Маска як одну з причин зниження показників. Опитування компанії показало, що 83% американців асоціюють Маска з Tesla. П’ять експертів у галузі маркетингу, опитувань та автомобілів заявили, що суперечки, пов’язані з політикою Маска та його публічними заявами, негативно впливають на бренд та попит на Tesla. Економічні побоювання, відсутність доступних нових моделей і зростаюча конкуренція від дешевших брендів, таких як китайська BYD, також чинять тиск на Tesla.
Продажі електромобілів у США, за прогнозами, збільшаться на 15% у першому кварталі цього року. Продажі Tesla, як очікується, зростуть лише на 3%.
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…
Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…
Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…
Leave a Comment