Німецький бренд вивчає способи повернути характерний спортивний звук нинішньому двигуну V8, можливо, використовуючи синтетичні саундтреки, подібні до саундтреків, які використовуються в електромобілях.
Незважаючи на проблеми з викидами, Porsche планує зберегти свій 4,0-літровий двигун V8 із подвійним турбонаддувом до 2030-х років. Двигун буде модернізовано для відповідності більш жорстким стандартам Євро-7, які набудуть чинності у липні 2029 року.
На жаль, суворіші правила по шуму призведуть до того, що фірмовий звук V8 буде не таким соковитим і спортивним.
Поважний 4,0-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом від Porsche має намір продовжити свою спадщину і в наступному десятилітті, ігноруючи побоювання, що йому може загрожувати зникнення через все більш суворі правила в Європі та за її межами.
Керівник модельного ряду Porsche Panamera Генрі Фреймут нещодавно розмовляв із представниками ЗМІ на нещодавньому Гран-прі Австралії Формули-1. Він повідомив, що компанія вже працює над тим, щоб Porsche V8 відповідав нормам викидів Євро-7, які мають набути чинності у липні 2029 року. На жаль, правила шуму приглушать звуковий супровід двигуна.
Ми знаємо, що цей двигун готовий до EU6, це не проблема. Нам потрібно додати деякі деталі, які перебувають у розробці, тому ми готові з цим V8 перейти до правил EU7», – сказав Фреймут в інтерв’ю Car Sales. «Це буде можливим і без гібридної системи, тому що вони трохи змінили [правила KЕС-7]».
Нещодавно, наше видання писало про те, що Porsche думає над тим, як називати свої найпотужніші електромобілі . В даний час інженери німецького бренду ламають голову над тим, як ним називати найпотужніші електромобілі марки Porsche. Якщо раніше, “заряджені” моделі з ДВС отримала приставку Turbo, то для електромобілів така назва не застосовується.