Новини

Представлено оновлений Mercedes-Benz G-Class

Share

Наприклад, рестайлінгову модель у “зарядженій” версії G 63 можна оснастити підвіскою AMG Active Ride Control, в якій роль стабілізаторів поперечної стійкості виконують гідравлічні магістралі. Також для G-Class доступний позашляховий екран Offroad Cockpit з інформацією про положення кузова і кут повороту керма, розважальна система задніх пасажирів із двома сенсорними дисплеями та нова гама силових установок.

Оновлений Mercedes-Benz G-Class хизується зміненою решіткою радіатора і бамперами. А ще у нього інакше облицьовані передні стійки і є невеликий “козирок” на кромці даху, який не тільки покращує аеродинаміку, а й підвищує акустичний комфорт. Салонні дефлектори-турбіни тепер з підсвічуванням. У списку оснащення з’явилися підстаканники з підігрівом/охолодженням, бездротова зарядка, позашляховий екран Offroad Cockpit і розважальна система для задніх пасажирів із двома сенсорними дисплеями діагоналлю 11,6 дюйма кожен.

Гамма двигунів G-Class теж зазнала змін. Усі агрегати відтепер ідуть із 48-вольтовим стартер-генератором, який на розгонах дає додаткові 20 кінських сил і 200 Нм крутного моменту. Дизельний G 450 d обладнаний рядною “шісткою” 3.0 потужністю 367 сил і 750 Нм; G 500 – бензиновим I6 від E 53 Hybrid 4Matic+ з віддачею 449 сил і 560 Нм; ну а у G 63 під капотом, як і раніше, стоїть чотирилітровий V8 з двома турбокомпресорами, що розвиває 585 кінських сил і 850 Нм крутильного моменту.

Коробка передач – автомат 9G-Tronic для звичайних позашляховиків і AMG Speedshift TCT 9G для G 63. Привід повний, зі знижувальним рядом і розподілом тяги між осями в пропорції 40:60. Незамінними помічниками на бездоріжжі виступають три блокування диференціалів, їздові режими Trail, Rock, Sand, а також функція “прозорий капот”. Gelandewagen здатний дертися на 45-градусні ухили, долати броди і грязьові калюжі глибиною до 70 сантиметрів, а його дорожній просвіт, якщо міряти між осями, становить 241 міліметр.

За замовчуванням оновлені G-Class комплектуються адаптивними амортизаторами, але для G 63 можна замовити підвіску AMG Active Ride Control, роль стабілізаторів поперечної стійкості в якій виконують активні гідравлічні елементи. У такому разі стійки будуть пов’язані між собою гідравлічними магістралями. Тиск у них, а отже, і жорсткість, регулюється спеціальними клапанами. Гідравліка компенсує крени та клювання, причому за допомогою функції AMG Active Balance Control кутову жорсткість можна налаштувати на власний розсуд.

Нарешті, для G-Class розширено список асистуючих систем і варіантів кастомізації в рамках програми MANUFAKTUR. У продаж рестайлінговий позашляховик надійде зовсім скоро. Рекомендована ціна в Німеччині – від 122 808 євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024