Новини

Представлено оновлений Mercedes-Benz G-Class

Наприклад, рестайлінгову модель у “зарядженій” версії G 63 можна оснастити підвіскою AMG Active Ride Control, в якій роль стабілізаторів поперечної стійкості виконують гідравлічні магістралі. Також для G-Class доступний позашляховий екран Offroad Cockpit з інформацією про положення кузова і кут повороту керма, розважальна система задніх пасажирів із двома сенсорними дисплеями та нова гама силових установок.

Оновлений Mercedes-Benz G-Class хизується зміненою решіткою радіатора і бамперами. А ще у нього інакше облицьовані передні стійки і є невеликий “козирок” на кромці даху, який не тільки покращує аеродинаміку, а й підвищує акустичний комфорт. Салонні дефлектори-турбіни тепер з підсвічуванням. У списку оснащення з’явилися підстаканники з підігрівом/охолодженням, бездротова зарядка, позашляховий екран Offroad Cockpit і розважальна система для задніх пасажирів із двома сенсорними дисплеями діагоналлю 11,6 дюйма кожен.

Гамма двигунів G-Class теж зазнала змін. Усі агрегати відтепер ідуть із 48-вольтовим стартер-генератором, який на розгонах дає додаткові 20 кінських сил і 200 Нм крутного моменту. Дизельний G 450 d обладнаний рядною “шісткою” 3.0 потужністю 367 сил і 750 Нм; G 500 – бензиновим I6 від E 53 Hybrid 4Matic+ з віддачею 449 сил і 560 Нм; ну а у G 63 під капотом, як і раніше, стоїть чотирилітровий V8 з двома турбокомпресорами, що розвиває 585 кінських сил і 850 Нм крутильного моменту.

Коробка передач – автомат 9G-Tronic для звичайних позашляховиків і AMG Speedshift TCT 9G для G 63. Привід повний, зі знижувальним рядом і розподілом тяги між осями в пропорції 40:60. Незамінними помічниками на бездоріжжі виступають три блокування диференціалів, їздові режими Trail, Rock, Sand, а також функція “прозорий капот”. Gelandewagen здатний дертися на 45-градусні ухили, долати броди і грязьові калюжі глибиною до 70 сантиметрів, а його дорожній просвіт, якщо міряти між осями, становить 241 міліметр.

За замовчуванням оновлені G-Class комплектуються адаптивними амортизаторами, але для G 63 можна замовити підвіску AMG Active Ride Control, роль стабілізаторів поперечної стійкості в якій виконують активні гідравлічні елементи. У такому разі стійки будуть пов’язані між собою гідравлічними магістралями. Тиск у них, а отже, і жорсткість, регулюється спеціальними клапанами. Гідравліка компенсує крени та клювання, причому за допомогою функції AMG Active Balance Control кутову жорсткість можна налаштувати на власний розсуд.

Нарешті, для G-Class розширено список асистуючих систем і варіантів кастомізації в рамках програми MANUFAKTUR. У продаж рестайлінговий позашляховик надійде зовсім скоро. Рекомендована ціна в Німеччині – від 122 808 євро.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Як уникнути незаконного штрафу за нетверезе керування

Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…

31.10.2025

Ford запатентував систему, що об’єднує салон і кузов у майбутніх пікапах

Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…

31.10.2025

Експерти назвали ТОП-6 найдешевших пікапів у США

Експерти назвали шість моделей пікапів, стартова ціна яких становить менше ніж 35 000 доларів США.…

31.10.2025

У Японії обрали фіналістів на звання найкращого авто року

У межах шоу Japan Mobility Show 2025 оголосили фіналістів 46-го конкурсу "Автомобіль року в Японії"…

31.10.2025

Топ-7 непомітних причин, чому ви втомлюєтеся за кермом швидше, ніж здається

Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…

31.10.2025

Експерт розповів, коли саме варто переходити на зимові шини

За словами експерта, не слід чекати календарної зими: якщо температура повітря стабільно тримається близько +5…

31.10.2025