Плани Nissan Motor до кінця 2026 фінансового року, який завершиться в березні 2027-го, викладено в новому бізнес-плані The Arc. Його мета – посилити компанію на тлі зростаючої ринкової конкуренції. Повністю фокусуватися на електрокарах Nissan поки що не збирається: 16 новинок будуть електричними, інші 14 отримають ДВЗ. Крім цього, Nissan обіцяє оновити 60 відсотків нинішніх паливних моделей.
Конкурентоспроможність електрокарів Nissan збирається підвищити за рахунок зниження їхньої вартості приблизно на 30 відсотків (відносно кросовера Ariya, який у Великій Британії коштує від 40 тисяч фунтів стерлінгів). А до 2030 року виробник сподівається досягти цінового паритету між “електричками” і машинами з ДВЗ.
Економити планують за допомогою групової “сімейної” розробки: випускати основну модель, а потім засноване на ній сімейство. Це дасть змогу знизити вартість розробки кожної наступної машини наполовину, деталей та оздоблення – на 70 відсотків, а також скоротити час створення на чотири місяці. Завдяки модульному виробництву автомобілі випускатимуть на 20 відсотків швидше.
До 2027 року Nissan планує збільшити обсяг продажів на мільйон автомобілів. Минулого року було продано 3,37 мільйона одиниць по всьому світу.
Особливу увагу Nissan приділить власному автопілоту ProPilot, який має працювати “від дверей до дверей” на шосе і бездоріжжі, у приватних приміщеннях і на парковках.
З 2029 року впроваджуватимуться нові, дешевші акумулятори зі скороченим часом зарядки. У розробку батарей компанія вкладе ще 400 мільярдів ієн, а витрати на електрифікацію до 2027 року перевищать 70 відсотків.
Останньою на сьогоднішній день новинкою Nissan став компактний кросовер Kicks другого покоління. Він виріс у габаритах, отримав значний кліренс, нову зовнішність і багате оснащення в “топі” з аудіосистемою Bose і шкіряним салоном. Ціни мають оголосити на автосалоні в Нью-Йорку.