Новини

До 2027 року електромобілі стануть у виробництві дешевшими за машини з ДВЗ

Share
Компанія Hertz, яка спеціалізується на прокаті легкових автомобілів, вже «обпеклася» на закупівлі великої партії електромобілів, оскільки вони виявилися істотно дорожчими в ремонті після ДТП, хоча номінально експлуатаційні витрати на них були нижчими. Аналітики Gartner очікують, що у виробництві електромобілі виявляться дешевшими за машини з ДВЗ вже до 2027 року, але при цьому середня вартість страхового ремонту таких машин буде вищою на 30%.Ще один прогноз Gartner полягає в тому, що до 15% виробників електромобілів, створених за останнє десятиліття, можуть збанкрутувати або консолідувати свої активи з іншими учасниками ринку. За даними Gartner, амбітні виробники електромобілів наразі шукають шляхи оптимізації виробництва, такі як розробка нових архітектур або перехід на лиття під тиском для великих деталей кузова, щоб отримати конкурентну перевагу над традиційними виробниками автомобілів. Рано чи пізно консолідація ринку неминуча.

За оцінками аналітиків Gartner, до 2027 року середньостатистичний електромобіль коштуватиме дешевше, ніж аналогічний транспортний засіб у своєму класі з двигуном внутрішнього згоряння. При цьому витрати на виробництво електромобілів будуть падати швидше, ніж витрати на тягові батареї протягом наступних кількох років. Це означає, що витрати на ремонт після пошкодження батареї внаслідок аварії будуть значними.

В середньому вартість ремонту електромобіля після серйозної аварії на 30% вища, ніж у автомобіля з ДВЗ. Такі страхові випадки, швидше за все, призведуть до повної втрати транспортного засобу. Це відображається на страховому ринку. Страхові премії зростуть, а деякі клієнти будуть готові відмовитися від страхування певних типів електромобілів.

На розвиток ринку електромобілів також негативно вплине неминуча відмова урядів від субсидування продажів електромобілів. Ринок вступить у фазу, коли виживуть найсильніші гравці. За оцінками Gartner, цього року буде продано 18,4 мільйона електромобілів, а наступного – приблизно 20,6 мільйона. Виживання багатьох виробників електромобілів залежатиме від їхньої здатності швидко адаптуватися до вимог клієнтів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіїв не позбавлятимуть прав за “аварійку як подяку”: поліція спростувала фейк

Останнім часом у соціальних мережах активно шириться інформація про те, що в Україні водіїв можуть…

25.06.2025

BMW підняла ціну на M5 Touring 2026 року, незважаючи на відсутність оновлень

BMW збільшила ціну на M5 Touring 2026 модельного року, незважаючи на відсутність змін в оснащенні.…

25.06.2025

Новий Nissan Juke стане електромобілем з запасом ходу до 500 км

Один із найвпізнаваніших міських кросоверів Nissan - Juke - готується до повного оновлення. Японський виробник…

25.06.2025

Автоексперт назвав головні проблеми вживаного Ford Focus третього покоління

Фахівець звернув увагу на те, що замість класичного "автомата" у Ford Focus III використовують роботизовану…

25.06.2025

Tesla Model Y став найбільш продаваним електромобілем у Європі у травні 2025 року

За даними JATO Dynamics , у травні 2025 року Tesla Model Y знову став продаваним електрокаром в Європі -…

25.06.2025

Skoda Elroq RS отримала спецверсію в матовому сірому кольорі (ФОТО)

Компактний кросовер Skoda Elroq 2025 року нещодавно отримав нову модифікацію RS, яка суттєво збільшує потужність…

25.06.2025