Новини

До 2027 року електромобілі стануть у виробництві дешевшими за машини з ДВЗ

Share
Компанія Hertz, яка спеціалізується на прокаті легкових автомобілів, вже «обпеклася» на закупівлі великої партії електромобілів, оскільки вони виявилися істотно дорожчими в ремонті після ДТП, хоча номінально експлуатаційні витрати на них були нижчими. Аналітики Gartner очікують, що у виробництві електромобілі виявляться дешевшими за машини з ДВЗ вже до 2027 року, але при цьому середня вартість страхового ремонту таких машин буде вищою на 30%.Ще один прогноз Gartner полягає в тому, що до 15% виробників електромобілів, створених за останнє десятиліття, можуть збанкрутувати або консолідувати свої активи з іншими учасниками ринку. За даними Gartner, амбітні виробники електромобілів наразі шукають шляхи оптимізації виробництва, такі як розробка нових архітектур або перехід на лиття під тиском для великих деталей кузова, щоб отримати конкурентну перевагу над традиційними виробниками автомобілів. Рано чи пізно консолідація ринку неминуча.

За оцінками аналітиків Gartner, до 2027 року середньостатистичний електромобіль коштуватиме дешевше, ніж аналогічний транспортний засіб у своєму класі з двигуном внутрішнього згоряння. При цьому витрати на виробництво електромобілів будуть падати швидше, ніж витрати на тягові батареї протягом наступних кількох років. Це означає, що витрати на ремонт після пошкодження батареї внаслідок аварії будуть значними.

В середньому вартість ремонту електромобіля після серйозної аварії на 30% вища, ніж у автомобіля з ДВЗ. Такі страхові випадки, швидше за все, призведуть до повної втрати транспортного засобу. Це відображається на страховому ринку. Страхові премії зростуть, а деякі клієнти будуть готові відмовитися від страхування певних типів електромобілів.

На розвиток ринку електромобілів також негативно вплине неминуча відмова урядів від субсидування продажів електромобілів. Ринок вступить у фазу, коли виживуть найсильніші гравці. За оцінками Gartner, цього року буде продано 18,4 мільйона електромобілів, а наступного – приблизно 20,6 мільйона. Виживання багатьох виробників електромобілів залежатиме від їхньої здатності швидко адаптуватися до вимог клієнтів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes, Infiniti та Toyota: кращі автомобілі за результатами краш-тестів

Автомобілі Mercedes-Benz C-Class , Infiniti QX60 та Toyota Crown Signia були відзначені нагородами IIHS за…

28.12.2024

Салон оновленого Toyota Land Cruiser 300 2025 року вперше показали на фото

Повноцінна прем'єра автомобіля відбудеться у першій половині 2025 року. Однак до деяких дилерів автомобіль уже…

28.12.2024

Як правильно експлуатувати авто взимку: секрети від професіонала

Зима може бути складним часом для автолюбителів, але є кілька незвичайних порад, які можуть значно…

28.12.2024

ТОП-5 найкращих великих кросоверів 2024 року

2024 рік добігає кінця, а значить багато автомобільних видань підбивають його підсумки, або називають кращі…

28.12.2024

Чому електромобілі мають перевагу над бензиновими авто взимку

Електромобілі часто критикують за зменшення запасу ходу в морозні зимові дні, але насправді вони мають…

27.12.2024

Volkswagen представив рестайлінг Polo до 50-річчя легендарної моделі

У 2025 році Volkswagen Polo відзначає піввіковий ювілей. У компанії з цієї нагоди опублікували кілька…

27.12.2024