Новини

До 2027 року електромобілі стануть у виробництві дешевшими за машини з ДВЗ

Share
Компанія Hertz, яка спеціалізується на прокаті легкових автомобілів, вже «обпеклася» на закупівлі великої партії електромобілів, оскільки вони виявилися істотно дорожчими в ремонті після ДТП, хоча номінально експлуатаційні витрати на них були нижчими. Аналітики Gartner очікують, що у виробництві електромобілі виявляться дешевшими за машини з ДВЗ вже до 2027 року, але при цьому середня вартість страхового ремонту таких машин буде вищою на 30%.Ще один прогноз Gartner полягає в тому, що до 15% виробників електромобілів, створених за останнє десятиліття, можуть збанкрутувати або консолідувати свої активи з іншими учасниками ринку. За даними Gartner, амбітні виробники електромобілів наразі шукають шляхи оптимізації виробництва, такі як розробка нових архітектур або перехід на лиття під тиском для великих деталей кузова, щоб отримати конкурентну перевагу над традиційними виробниками автомобілів. Рано чи пізно консолідація ринку неминуча.

За оцінками аналітиків Gartner, до 2027 року середньостатистичний електромобіль коштуватиме дешевше, ніж аналогічний транспортний засіб у своєму класі з двигуном внутрішнього згоряння. При цьому витрати на виробництво електромобілів будуть падати швидше, ніж витрати на тягові батареї протягом наступних кількох років. Це означає, що витрати на ремонт після пошкодження батареї внаслідок аварії будуть значними.

В середньому вартість ремонту електромобіля після серйозної аварії на 30% вища, ніж у автомобіля з ДВЗ. Такі страхові випадки, швидше за все, призведуть до повної втрати транспортного засобу. Це відображається на страховому ринку. Страхові премії зростуть, а деякі клієнти будуть готові відмовитися від страхування певних типів електромобілів.

На розвиток ринку електромобілів також негативно вплине неминуча відмова урядів від субсидування продажів електромобілів. Ринок вступить у фазу, коли виживуть найсильніші гравці. За оцінками Gartner, цього року буде продано 18,4 мільйона електромобілів, а наступного – приблизно 20,6 мільйона. Виживання багатьох виробників електромобілів залежатиме від їхньої здатності швидко адаптуватися до вимог клієнтів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024