Новини

До 2027 року електромобілі стануть у виробництві дешевшими за машини з ДВЗ

Компанія Hertz, яка спеціалізується на прокаті легкових автомобілів, вже «обпеклася» на закупівлі великої партії електромобілів, оскільки вони виявилися істотно дорожчими в ремонті після ДТП, хоча номінально експлуатаційні витрати на них були нижчими. Аналітики Gartner очікують, що у виробництві електромобілі виявляться дешевшими за машини з ДВЗ вже до 2027 року, але при цьому середня вартість страхового ремонту таких машин буде вищою на 30%.Ще один прогноз Gartner полягає в тому, що до 15% виробників електромобілів, створених за останнє десятиліття, можуть збанкрутувати або консолідувати свої активи з іншими учасниками ринку. За даними Gartner, амбітні виробники електромобілів наразі шукають шляхи оптимізації виробництва, такі як розробка нових архітектур або перехід на лиття під тиском для великих деталей кузова, щоб отримати конкурентну перевагу над традиційними виробниками автомобілів. Рано чи пізно консолідація ринку неминуча.

За оцінками аналітиків Gartner, до 2027 року середньостатистичний електромобіль коштуватиме дешевше, ніж аналогічний транспортний засіб у своєму класі з двигуном внутрішнього згоряння. При цьому витрати на виробництво електромобілів будуть падати швидше, ніж витрати на тягові батареї протягом наступних кількох років. Це означає, що витрати на ремонт після пошкодження батареї внаслідок аварії будуть значними.

В середньому вартість ремонту електромобіля після серйозної аварії на 30% вища, ніж у автомобіля з ДВЗ. Такі страхові випадки, швидше за все, призведуть до повної втрати транспортного засобу. Це відображається на страховому ринку. Страхові премії зростуть, а деякі клієнти будуть готові відмовитися від страхування певних типів електромобілів.

На розвиток ринку електромобілів також негативно вплине неминуча відмова урядів від субсидування продажів електромобілів. Ринок вступить у фазу, коли виживуть найсильніші гравці. За оцінками Gartner, цього року буде продано 18,4 мільйона електромобілів, а наступного – приблизно 20,6 мільйона. Виживання багатьох виробників електромобілів залежатиме від їхньої здатності швидко адаптуватися до вимог клієнтів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

На що звернути увагу перед купівлею вживаного автомобіля

Плануючи покупку автомобіля з пробігом, не варто обмежуватися швидким оглядом кузова. Насамперед важливо уважно вивчити…

08.10.2025

Як заправляти автомобіль вигідніше: по літрах, за сумою чи до повного

При заправці автомобіля кожен водій вибирає один із трьох варіантів: вказує потрібний обсяг палива, суму…

08.10.2025

Toyota готує компактне крос-купе на базі Corolla

Toyota має намір розширити і без того значну лінійку SUV-моделей компанії випуском нового компактного кросовера.…

08.10.2025

Експерти розповіли, що слід врахувати перед покупкою гібридного автомобіля

Сьогодні вибір автомобіля став набагато ширшим, але водночас і складнішим - експерти радять уважно зважити…

08.10.2025

Експерти назвали найкращі сімейні трирядні позашляховики

У новому рейтингу видання Consumer Reports у сегменті трирядних сімейних SUV особливо виділилися кілька моделей,…

08.10.2025

Скільки реально служать автомобільні шини: терміни, поради та ознаки зносу

Тривалість служби автомобільних шин залежить не лише від їхнього віку, а й від умов експлуатації,…

08.10.2025