Новини

До 2027 року електромобілі стануть у виробництві дешевшими за машини з ДВЗ

Share
Компанія Hertz, яка спеціалізується на прокаті легкових автомобілів, вже «обпеклася» на закупівлі великої партії електромобілів, оскільки вони виявилися істотно дорожчими в ремонті після ДТП, хоча номінально експлуатаційні витрати на них були нижчими. Аналітики Gartner очікують, що у виробництві електромобілі виявляться дешевшими за машини з ДВЗ вже до 2027 року, але при цьому середня вартість страхового ремонту таких машин буде вищою на 30%.Ще один прогноз Gartner полягає в тому, що до 15% виробників електромобілів, створених за останнє десятиліття, можуть збанкрутувати або консолідувати свої активи з іншими учасниками ринку. За даними Gartner, амбітні виробники електромобілів наразі шукають шляхи оптимізації виробництва, такі як розробка нових архітектур або перехід на лиття під тиском для великих деталей кузова, щоб отримати конкурентну перевагу над традиційними виробниками автомобілів. Рано чи пізно консолідація ринку неминуча.

За оцінками аналітиків Gartner, до 2027 року середньостатистичний електромобіль коштуватиме дешевше, ніж аналогічний транспортний засіб у своєму класі з двигуном внутрішнього згоряння. При цьому витрати на виробництво електромобілів будуть падати швидше, ніж витрати на тягові батареї протягом наступних кількох років. Це означає, що витрати на ремонт після пошкодження батареї внаслідок аварії будуть значними.

В середньому вартість ремонту електромобіля після серйозної аварії на 30% вища, ніж у автомобіля з ДВЗ. Такі страхові випадки, швидше за все, призведуть до повної втрати транспортного засобу. Це відображається на страховому ринку. Страхові премії зростуть, а деякі клієнти будуть готові відмовитися від страхування певних типів електромобілів.

На розвиток ринку електромобілів також негативно вплине неминуча відмова урядів від субсидування продажів електромобілів. Ринок вступить у фазу, коли виживуть найсильніші гравці. За оцінками Gartner, цього року буде продано 18,4 мільйона електромобілів, а наступного – приблизно 20,6 мільйона. Виживання багатьох виробників електромобілів залежатиме від їхньої здатності швидко адаптуватися до вимог клієнтів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025