Новини

Штраф на рівному місці: як синоптики допомогли викрити черговий «розвод» патрульних на дорогах

Share

Адвокат Роман Сімутін, який раніше розповідав про «схему», завдяки якій поліцейські за поганої погоди можуть штрафувати водіїв, які не порушували ПДД, розповів про ще один момент, пов’язаний з температурним режимом, на який потрібно звертати увагу автовласникам.

«Була нещодавно справа щодо водія, якому впаяли керування у стані сп’яніння. Він подмухав у драгер з мінімальною похибкою та дуже різними температурними показниками повітря. Під час освідування температура повітря складала +2, а в чеку драгера +19. Ви скажете, так що ж тут цікавого? Мене також спочатку це не торкнуло, поки клієнт, який має технічну освіту та працює з метрологічним обладнанням, не заглибив мене у приховані деталі роботи драгера», — пише адвокат на своїй сторінці у соцмережах.

За його словами, Drager ALCOTEST 6820, як і все метрологічне обладнання, має правильно експлуатуватися, зокрема, пройти адаптацію до зовнішнього середовища. Але в інструкції до драгера інформація про правила використання за низьких, як і за високих температур відсутня, що призводить ускладнення доведення в судах щодо похибки в роботі приладу.

Адвокат розповів, що йому довелося звертатися до Укргідрометцентру, аби довести різницю в температурних показниках та хибність результатів виміру. Метеорологи підвтвердили, що в той день температура повітря не перевищувала + 2,7 градуса.

«Постало питання: тоді яким же чином у чеку з’явився показник +19? Все просто: драгер свідомо витягли з авто тепленьким, дали дмухнути і він показав похибку. От тобі й штраф водію на рівному місці, і зростання статистики впійманих водіїв для поліціянтів. А далеко не кожен буде копирсатися в технічних нюансах драгерів. Проте тут вони не на того напали, бо ми надали докази „розводу“ і виграли суд», — пише Сімутін та радить водіям перед освідуванням вимагати сертифікат відповідності та свідоцтво про повірку приладу, а якщо ви не погоджуєтеся з показниками драгера на місці, вимагайте проведення освідування в найближчій лікарні

«Ну, і само собою, золоте правило водія ніхто не скасував: не пиячте за кермом», — додав адвокат.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт поділився порадами, що обов’язково мати в автомобілі для їзди зимовим бездоріжжям

Зима в Україні часто буває непередбачуваною, і передбачити її погодні умови не завжди просто. Однак…

03.01.2025

Експерт розповів, в яких випадках варто купувати вживані зимові шини

сновні чинники, що впливають на ефективність зимових шин: Залишкова глибина протектора Нові зимові шини мають…

03.01.2025

Заборона на ввезення популярних автомобілів в Україну: що потрібно знати водіям

З 2025 року в Україні заборонено імпортувати нові легкові автомобілі з екологічним стандартом нижче Євро-6.…

03.01.2025

Вражаючі функції машин, які ви могли не знати

Сучасні автовиробники постійно розширюють асортимент можливостей автомобілів, і багато автовласників не підозрюють про приховані функції…

03.01.2025

ТОП-5 найбільш надійних авто, що проїдуть сотні тисяч кілометрів без проблем

На сьогоднішній день з бюджетом в 500 тисяч гривень можна розраховувати тільки на покупку автомобіля,…

03.01.2025

Volkswagen представив гібрид Caddy Kombi місткістю до 7 місць

Volkswagen розширює лінійку Caddy , представивши новий Caddy Kombi 2025 - сімейний автомобіль на базі…

03.01.2025