Найголовніше правило зимового водіння – не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі.
Основна проблема керування під час ожеледиці – втрата зчеплення коліс із дорогою. Через перепади температур на проїжджій частині з’являється льодова кірка та сніговий накат, що значно ускладнює керування автомобілем і підвищує ризик заносу.
Експерти радять починати рух на знижених обертах двигуна, щоб уникнути пробуксовки. Натомість рухатися накатом із нейтральною передачею – небезпечно, адже водій втрачає контроль над авто.
Швидкість – головний ворог водія під час ожеледиці. Чим вона вища, тим менше часу залишається на реакцію і тим важче стабілізувати автомобіль у разі заносу. Саме тому варто зменшувати швидкість і збільшувати дистанцію між автомобілями – це зменшує ризик аварій, особливо з огляду на те, що гальмівний шлях на слизькому покритті зростає в рази.
Зупинятися в умовах ожеледиці рекомендується гальмуванням двигуном – це допомагає уникнути блокування коліс. Також можна поступово знижувати швидкість, короткочасно натискаючи на педаль гальма, щоб машина залишалася під контролем.
Компанія Renault презентувала нову модифікацію моделі 4 E-Tech Electric - компактний фургон Van. На відміну…
Skoda представила електричний концепт 1000 MBX - сучасну інтерпретацію культового купе 1960-х років. Новинка стала…
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №14133, яким пропонується повернути систему штрафних балів для водіїв в…
Компанія Dacia, що входить до складу Renault, нещодавно провела рестайлінг моделей Sandero та Sandero Stepway.…
Осінь приносить не лише яскраві краєвиди, а й підвищену небезпеку на дорогах. Темні вечори, тумани,…
Багато водіїв заправляють автомобілі відразу після того, як на АЗС залили нове паливо. Проте власник…
Leave a Comment