Найголовніше правило зимового водіння – не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі.
Основна проблема керування під час ожеледиці – втрата зчеплення коліс із дорогою. Через перепади температур на проїжджій частині з’являється льодова кірка та сніговий накат, що значно ускладнює керування автомобілем і підвищує ризик заносу.
Експерти радять починати рух на знижених обертах двигуна, щоб уникнути пробуксовки. Натомість рухатися накатом із нейтральною передачею – небезпечно, адже водій втрачає контроль над авто.
Швидкість – головний ворог водія під час ожеледиці. Чим вона вища, тим менше часу залишається на реакцію і тим важче стабілізувати автомобіль у разі заносу. Саме тому варто зменшувати швидкість і збільшувати дистанцію між автомобілями – це зменшує ризик аварій, особливо з огляду на те, що гальмівний шлях на слизькому покритті зростає в рази.
Зупинятися в умовах ожеледиці рекомендується гальмуванням двигуном – це допомагає уникнути блокування коліс. Також можна поступово знижувати швидкість, короткочасно натискаючи на педаль гальма, щоб машина залишалася під контролем.
Автомобілі з автоматичними коробками передач поступово витісняють машини з "механікою". Сьогодні все більше моделей отримують…
Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…
Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…
Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…
Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…
Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…
Leave a Comment