На китайському авторинку дебютував седана Lynk&Co 07 EM-P. За основу при його проектуванні була взята платформа CMA Evo, що є відгалуженням від платформи CMA. На останній збудовано Geely Monjaro. Автомобіль є першим седаном спільної розробки Volvo та Geely.
При колісній базі 2 843 мм седан має наступні габарити: 4 827 х 1 900 х 1 480 мм. Він позиціонується як конкурент Toyota Camry.
Автомобіль отримав цифрову приладову панель з 12,3″ дисплеєм, медіасистему з 15,4″ 2,5K-дисплеєм і бездротову зарядку для двох гаджетів.
Під капотом седана ховається гібридна силова установка на базі 163-сильного 1,5-літрового ДВЗ на бензині. Разом з електромотором вона видає 381 к. с. Топова версія з двома електричними моторами та повнопривідним компонуванням має потужність 593 к. с.
АКБ на 18,99 кВт * год забезпечує гібриду запас ходу 102 км. Загальний запас ходу становить 1400 км. У салоні автомобіля є розетка для підключення електричних пристроїв. Її потужність дорівнює 3,3 кВт * год.
Ціни оголошено під час презентації не було. Очевидно, Volvo і Geely планують провести ще одну презентацію, на якій розкриють усі деталі.